محصول جدید مدیران خودرو به زودی روانه بازار می شود

لست سکند

فیس لیفت جدید ام وی ام ایکس 55 با پسوند پرو به زودی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو، کراس اوور کامپکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که طرفداران خاص خود را دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، احتمالا شرکت مدیران خودرو مدل جدید ام وی ام ایکس 55 را در هفته‌های آینده عرضه خواهد کرد. به نظر کارشناسان بازار خودرو، قیمت ام وی ام ایکس 55 پرو باید در حدود 50 میلیون تا 100 میلیون تومان با مدل قبلی فرق داشته باشد. با این حال این مقدار مبلغ اعلام شده بر اساس حدس و گمان بوده و باید برای آگاهی از قیمت قطعی این محصول تا زمان عرضه آن صبر کرد. گفتنی است در حال حاضر قیمت ام وی ام ایکس 55 مدل 1400 حدود 825 میلیون تومان در بازار آزاد امروز است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تغییرات ام وی ام ایکس 55 پرو مدیران خودرو

بر اساس اطلاعات موجود ام وی ام ایکس 55 پرو با الهام از مدل ایکس 55 طراحی شده اما از لحاظ ظاهری، امکانات رفاهی و همینطور قوای محرکه و مسائل فنی نسبت به این مدل خودرو مقداری تغییرات را دارد. این خودرو با تغییرات ظاهری که داشته به محصولات روز چری بیشتر شباهت دارد. به روز رسانی خودرو ایکس 55 پرو از لحاظ پنجره و سپر جلو اتفاق افتاده است. از تغییرات عمده دیگر این محصول، رینگ‌های 18 اینچی جدید است. در نمای عقب ام وی ام ایکس 55 هم چراغ‌ها و سپر به روز رسانی شده‌اند.

تغییرات فنی این خودرو نسبت به مدل ام وی ام ایکس 55 مربوط به قدرت موتور است. این مدل مدیران خودرو از لحاظ درونی تغییرات بیشتری داشته و عمده این مسائل به تحولات داشبورد،کنسول میانی، دسته دنده الکتریکی، صفحه کیلومتر، صفحه نمایش برآمده از داشبورد و شارژر وایرلس مربوط می‌شود.

مدیران خودرو در یکسال گذشته خودروهای جدید دیگری مانند تیگو 7 پرو، ایکس 22 پرو، تیگو 8 پرو و آریزو 6 پرو را به بازار عرضه کرد.

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز