محبوب‌ ترین هتل‌ های ایران به انتخاب رهی نو

رهی نو ،پلتفرم رزرو آنلاین، در روزهای اخیر محبوب‌ترین هتل‌های ایران را به کاربران خود معرفی کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

محبوب‌ترین هتل‌های شهرهای مختلف کشور که کاربران بیشترین میزان رضایت از آنها را ثبت کرده‌اند، به همراه قیمت، تعداد اتاق‌ها، امکانات رفاهی، شرایط رزرو و … در سایت رهی‌نو قابل مشاهده هستند. در ادامه کاماپرس تعدادی از محبوب‌ترین هتل‌های ایران به انتخاب رهی نو را مورد بررسی قرار می‌دهد.

هتل بزرگ شیراز

این هتل 13 طبقه دارای 158 اتاق است که از امکانات رفاهی منحصربه‌فرد آن می‌توان به استخر رایگان به همراه سونا و چکوزی، سالن بدنسازی رایگان، سالن تنیس، خشکشویی، کتابخانه و … اشاره کرد. وجود رستوران دریایی، ایرانی، ایتالیایی، کافی‌شاپ و رستوران گردان این هتل را به لحاظ امکانات غذاخوری مناسب کرده است. هتل بزرگ شیراز در جنب دروازه قرآن قرار دارد و شروع قیمت رزرو آن از حدود 2 میلیون تومان است.

آریاک سفر

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه در مرکز شهر شیراز قرار داشته و دسترسی مناسبی به اماکن تاریخی و دیدنی شیراز همانند ارگ کریمخان، پارک آزادی، باغ عفیف آباد و ارم و … دارد. این اقامتگاه 6 طبقه 72 اتاق را درون خود جای داده و قیمت رزرو آن از 1 میلیون و 920 میلیون تومان شروع می‌شود. رستوران‌های ایرانی، کلاسیک و لابی لانژ هتل زندیه پاسخگوی سلایق غذایی مختلف مسافران است.

بیشتر بخوانید:

هتل سی نور مشهد

اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد و … از امکانات رفاهی هتل سی نور مشهد هستند. وجود سرویس رایگان از هتل به حرم، رفت‌وآمد زائران را ساده کرده است. 286 اتاق 2، 3 و 4 نفره با حداقل قیمت رزرو 2 میلیون و 700 هزار تومان در این هتل 22 طبقه وجود دارد. از مزایای هتل سی نور می‌توان دسترسی آسان به حرم مطهر، اماکن تفریحی همانند پارک میرزا کوچک‌خان و باغ خونی و مراکز خرید را نام برد.

هتل کاروانیکا کرمان

قرار گرفتن این کاروانیکا در مرکز بازار گنجعلی خان و دسترسی مناسب به اماکن تاریخی شهر کرمان باعث شده تا یکی از هتل‌های محبوب کابران رهی نو به شمار رود. زمان ساخت بنای این هتل مربوط به 150 سال پیش و دوره قاجاریه است؛ بنابراین طراحی سنتی و اصیلی دارد. 57 اتاق در ساختمان دو طبقه این کاروانسرای قدیمی وجود دارد که قیمت رزرو آنها از 1 میلیون و 780 هزار تومان آغاز می‌شود.

هتل سرای عامری‌های کاشان

سرای عامری خانه‌ای تاریخی است که به هتل تبدیل شده و فاصله کمی با سایر اماکن تاریخی کاشان همانند خانه طباطبایی، خانه بروجردی، حمام سلطان امیراحمد و … دارد. انواع غذاها را می‌توان در رستوران تالار آیینه هتل سرای عامری صرف کرده و نوشیدنی‌های مختلف را در حوض‌خانه عمارت سفارش داد. این هتل دو طبقه تنها 16 اتاق را در خود جای داده و فضای خلوتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. رزرو اتاق‌های سرای عامری در سایت رهی نو از حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان شروع می‌شود.

پلتفرم رزرو آنلاین هتل رهی نو

رهی نو به‌تازگی به پلتفرم‌های رزرو اضافه شده و خدمات خود را به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از مزیت‌های این سایت می‌توان فرایند ساده و سریع رزرو قطعی هتل بدون نیاز به مراجعه حضوری و تلفنی را نام برد. وجود گزینه‌های متعدد و ارائه تضمن قیمت در رهی نو باعث شده تا کاربران انتخاب‌های گسترده‌ای برای رزرو داشته باشند. این سایت با معرفی بهترین هتل‌ها سعی کرده مسافران و گردشگران را برای انتخاب اقامتگاه راهنمایی کند.

انتهای پیام

مرتبط با : رهی نو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز