رزرو آنلاین بهترین هتل های کشور در وب‌سایت رهی نو

رهی نو به مجموعه پلتفرم‌های رزرو آنلاین هتل اضافه شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رهی نو علاوه بر خدمات رزرو هتل، خدمات سی‌آی‌پی فرودگاه امام خمینی را نیز عرضه می‌کند. شرکت شباهنگ میثاق جنوب این پلتفرم را با نام تجاری رهی نو راه‌اندازی کرده است. در ادامه کاماپرس به بررسی خدمات رهی نو و وب‌سایت آن می‌پردازد.

رزرو و پیگیری آنلاین به همراه تضمین قیمت

با جست‌وجو، انتخاب هتل و ثبت اطلاعات درخواست رزرو به‌صورت آنلاین فرایند انتخاب اقامتگاه برای مسافران ساده‌تر شده است. پس از ثبت اطلاعات، درخواست توسط کارشناسان طی حداکثر 10 دقیقه بررسی می‌شود و در صورت تأیید، کاربر می‌تواند هزینه هتل را پرداخت و رزرو خود را قطعی کند.

از مزیت‌های شرکت رهی نو می‌توان به ارائه تضمین قیمت به مشتریان اشاره کرد. تضمین قیمت به این معناست که خدمتی مشابه خدمت رهی نو در شرکت دیگری با قیمت پایین‌تر وجود ندارد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

یکی از مزایای سایت رهی نو امکان اطلاع از وضعیت رزرو با مراجعه به قسمت پیگیری و درج کد رهگیری دریافت شده در هنگام ثبت هتل است. این مجموعه به‌صورت تخصصی بر روی رزرو آنلاین هتل تمرکز دارد.

معرفی هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری

در وب‌سایت رهی نو بخشی با عنوان جاذبه‌های گردشگری ایران وجود دارد که از این طریق امکان آشنایی با مکان‌های دیدنی مختلف کشور فراهم شده است. در بخش معرفی هتل‌ها نیز بهترین هتل‌ها به همراه قیمت، اتاق‌ها، خدمات و …  قابل مشاهده هستند.

باشگاه مشتریان

 

کاربران می‌توانند در باشگاه مشتریان رهی نو فعالیت‌های مختلفی انجام داده و امتیازهای کسب شده را برای دریافت اعتبار رزرو هتل استفاده کنند. با عضویت در باشگاه مشتریان امکان اطلاع از جشنواره‌ها، تخفیف‌ها و کمپین‌های رهی نو فراهم شده است. عضویت در باشگاه مشتریان از طریق پر کردن فرم موجود در سایت امکان‌پذیر است.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

رهی نو در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک و لینکدین و پیام‌رسان تلگرام صفحه دارد؛ اما بیشترین فعالیت این مجموعه مربوط به پلتفرم اینستاگرام است که تاکنون 10 هزار و 300 دنبال‌کننده را جذب کرده و 517 پست به اشتراک گذاشته‌اند. در صفحه اینستاگرامی رهی نو اطلاعات مختلفی در خصوص معرفی جاذبه‌های گردشگری، سوغات شهرها، آداب و رسوم مناطق مختلف ایران و … وجود دارد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : رهی نو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز