محبوب ترین برندهای قهوه فوری در ایران کدام است؟

نسکافه، مولتی کافه، تیمز و … از برندهای محبوب قهوه فوری در ایران هستند. دم‌آوری ساده و سریع این قهوه مزیت مهم آن محسوب می‌شود. با این حال ممکن است قهوه استفاده شده در این نوع نوشیدنی خیلی باکیفیت نباشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس محبوب‌ترین برندهای قهوه فوری در بازار ایران را معرفی و بررسی می‌کند.

نسکافه

نسکافه بخش بزرگی از بازار قهوه فوری را به خود اختصاص می‌دهد. نسکافه برند تجاری شرکت نستله برای قهوه فوری است. گفتنی است که نسکافه اولین قهوه فوری جهان را تولید کرده و هم‌اکنون در 180 کشور دنیا بازار دارد.

قهوه فوری تیمز

تیمز یک برند داخلی است که دانه‌های قهوه را از خارج کشور وارد کرده و فرآوری می‌کند. تیمز عملیات پاکسازی دانه‌ها، برشتگی دانه‌های قهوه، آسیاب، عصاره‌گیری، شفاف‌سازی و تغلیظ را انجام داده و اقدام به تولید قهوه فوری می‌کند.

آریاک سفر

 

 

بیشتر بخوانید:

برند مولتی‌کافه

در حال حاضر برند مولتی‌کافه بزرگ‌ترین تولیدکننده قهوه در خاورمیانه است. محصولات مولتی‌کافه در ابتدا تنها به خارج از کشور صادر می‌شد، اما پس از مدتی وارد بازار داخلی شد. استفاده از متخصصان دنیای قهوه، تجهیزات به‌روز و بخش تحقیق و توسعه پویا سبب کیفیت محصولات این برند و محبوبیت آن شده است.

قهوه بن‌مانو

بن‌مانو برندی ایرانی است که محصول جدید نورسکا را به بازار معرفی کرده است. نورسکا با قهوه فوری متفاوت است، اما همانند نوع فوری در زمان بسیار کمی آماده می‌شود. این محصول همانند چای کیسه‌ای است. به جز نورسکا بن‌مانو انواع قهوه فوری نیز تولید می‌کند.

آرکو کافی

برند آرکو انواع قهوه فوری اعم از کافی میکس 2 در 1 و 3 در1، پودر قهوه فوری کلاسیک و کاپوچینو را تولید و عرضه می‌کند. این برند هدف خود را تولید قهوه آماده مرغوب، خوش طعم و متنوع اعلام کرده است. آرکو سعی می‎کند مرغوب‌ترین دانه‌های قهوه را از خارج کشور وارد و فرآوری کند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : بن مانوتیمزمولتی کافهنستله
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز