بهترین برند گلاب در بازار کدام است؟

لست سکند

رایحه خوش گلاب و فواید درمانی آن از جمله خواص ضدالتهابی، ضددرد، ضدتشنج و … باعث شده تا این مایع کاربردهای فراوانی داشته باشد. وجود ویتامین‌های آ و ای، فنیل اتانول، تانن، پکتین و … گلاب را تبدیل به یک ماده غذایی مفید کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

با توجه به اینکه برندهای مختلفی در حوزه تولید و عرضه گلاب فعال هستند، شناخت بهترین برندهای این محصول می‌تواند کاربردی باشد. در ادامه کاماپرس بهترین برندهای گلاب در بازار را معرفی می‌کند.

گلاب ربیع

گلاب ربیع محصولی صادراتی است که به بیش از 30 کشور دنیا صادر می‌شود. این شرکت بنیان‌گذار تولید صنعتی گلاب در ایران بوده و از سال 1328 کار خود را شروع کرده است. ربیع عرقیات و نوشیدنی‌های دیگری نیز تولید می‌کند.

راز آسمان پایتخت

گلاب نارون

نارون قدمت بالایی در تولید گلاب دارد و کار خود را به شکل عرق‌گیری سنتی شروع کرده بود. پس از آن نارون تبدیل به یک کارخانه صنعتی شد. محصولات دیگری هم‌چون سایر عرقیات، گیاهان دارویی و اسانس‌های طبیعی در سبد کالای نارون وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

برند گلاب سحرخیز

سحرخیز برندی قدمت‌دار است که کار خود را از سال 1311 شروع کرده است. سبد محصولات سحرخیز بسیار متنوع است. گلاب سحرخیز در بسته‌بندی بطری 700 میلی‌لیتری تولید و در بازار عرضه می‌شود.

گلاب زهرا

گلاب زهرا از گلستان‌های لاله‌زار کرمان تأمین می‌شود. این برند بر ارگانیک بودن گل‌های مورد استفاده خود تأکید دارد. این شرکت که صادرکننده گلاب به خارج از کشور است، در سال 1356 تأسیس شده است. بسته‌بندی‌های متنوع و تولید محصول با غلظت‌های مختلف از ویژگی‌های مثبت این برند است.

گلاب طوبی

برند طوبی محصول گلاب را در غلظت‌های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌کند. به جز گلاب انواع مختلف دیگری از عرقیات در سبد محصولات طوبی وجود دارد. کارخانه طوبی به جز یک مجتمع تولیدی، مجتمعی توریستی نیز هست.

انتهای پیام

مرتبط با : سحرخیز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین برند گلاب در بازار کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز