مبلغ اقساط وام 100 میلیونی بانک کشاورزی + شرایط دریافت

لست سکند

افرادی که مشتری بانک کشاورزی هستند و در این مجموعه سپرده جاری داشته باشند، امکان درخواست برای وام 100 میلیونی طرح «باران» را دارند. این وام با پشتوانه میانگین حساب به مشتریان پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیونی طرح باران هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب جاری بدون دسته چک یا حساب کوتاه مدت یک درصدی باران را داشته باشند. حداقل مدت زمان مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات 2 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات براساس نوع طرح انتخابی متفاوت بوده، اما حداکثر آن 18 درصد است. اقساط این تسهیلات حداکثر طی 24 ماه قابل پرداخت خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ این وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود این وام 19 میلیون و 817 هزار و 845 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 119 میلیون و 817 هزار و 845 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی؛ از ابتدای دولت جدید تاکنون

یکی از بانک‌های تخصصی کشور، بانک کشاورزی نام دارد که فعالیت خود را از سال 1312 آغاز کرد. این بانک ابتدا با هدف خدمت رسانی بهتر به کشاورزان و توسعه فعالیت در این بخش ایجاد شد. اما بعدا دامنه خدمات این بانک بیشتر شده و در دو قالب عمومی و اختصاصی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

بانک کشاورزی از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون به 1 میلیون و 226 هزار نفر تسهیلات پرداخت کرده است. بخش عمده این تسهیلات در جهت تقویت بخش دامداری و کشاورزی و دیگر صنایع و خدمات وابسته به آن‌ها پرداخت شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز