جزئیات دریافت وام با وثیقه سهام عدالت

سمیه محمدی، مدیر پروژه توثیق الکترونیک شرکت سپرده گذاری مرکزی، بیان کرده که امکان وثیقه گذاری هوشمند برای عموم مردم جامعه فراهم شده است. سهامدارانی که مایل به دریافت وام از این طریق هستند باید پس از گذراندن اقدامات اولیه در بانک خودشان، به صفحه خدمات بازار سرمایه مراجعه کرده و خدمت توثیق را انتخاب کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبر آنلاین، سهامدارانی امکان استفاده از وثیقه گذاری هوشمند را خواهند داشت که فرآیند ثبت نام آن‌ها در سامانه جامع اطلاعات مشتریان تکمیل شده و سجامی باشند. کلیه خدمات مربوط به وثیقه گذاری هوشمند در روزها و ساعت‌های کاری انجام خواهد شد. سپس تمام درخواست‌های سهامداران واجد شرایط در پایان روز کاری از بانک‌های عامل به شرکت‌های سپرده گذاری ارسال شده و بعد از پردازش در سامانه‌های اطلاعاتی، نتیجه درخواست روز بعد به بانک‌ها فرستاده می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

گام به گام مراحل وثیقه گذاری هوشمند

ابتدا سهامداران باید وارد درگاه بانک مربوطه شده و گزینه خدمت توثیق را انتخاب کنند. سهامداران واجد شرایط بعد از وارد شدن به سامانه ثبت توثیق، یک رمز یکبار مصرف از طریق پیامک دریافت خواهند کرد. متقاضیان با وارد کردن رمز یکبار مصرف، امکان مشاهده دارایی قابل توثیق را دارند. سپس این افراد میزان کل دارایی یا بخشی از آن را انتخاب کرده و به صفحه شرکت سپرده گذاری مرکزی هدایت خواهند شد. بعد از آن برخی شرایط و تعهدات به سپرده گذاران اعلام می‌شود که سهامدار باید بادقت آن را مطالعه کند. در صورت پذیرش این موارد، نوبت به پرداخت کارمزد مراحل انجام شده خواهد رسید و متقاضی به صفحه بانک هدایت خواهد شد.

لازم به ذکر است که سهامداران در این نوع وثیقه گذاری محدودیت ناظر، فریز سهم، را ندارند و بعد از پرداخت وام، دارایی‌شان قابل معامله و سپرده خواهد بود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز