مانور برق آسای جت جنگنده اف 35 در ارتفاع پایین (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماخ لوپ یا پرواز در ارتفاع پایین و نزدیک به زمین مانوری است که توسط جنگنده های پیشرفته انجام می شود. جت جنگنده اف 35 آمریکا به عنوان پیشرفته ترین جت جنگنده اسکادران نیروی هوایی ایالات متحده شناخته می شود. به عقیده بسیاری از کارشناسان این حوزه، اف 35 در برابر سوخو 57 قابلیت های بیشتری دارد و به همین ترتیب عنوان بهترین جت جنگنده جهان را نیز از آن خود کرده است. در این ویدیو با مانور ماخ لوپ این جنگنده آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، جت جنگنده لاکهید مارتین اف 35 به قابلیت فرود و تیک آف عمودی مجهز است و در شرایط سخت و مناطق صعب العبور نیز قابلیت مانور دارد. این جنگنده گرانقیمت ترین جنگنده ای است که تا کنون در اختیار نیروی هوایی ارتش ایالات متحده قرار گرفته است. بهای هر فروند از این جنگنده حدود 115 میلیون دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

14 دیدگاه برای “مانور برق آسای جت جنگنده اف 35 در ارتفاع پایین (ویدیو)

  1. محسن گفته:

    اول اینکه f22 raptor به عنوان گران‌قیمت‌ترین جت آمریکاست که هر کدام آن بالغ بر ۳۰۰ میلیون هزینه داره و در ضمن در این پرواز ارتفاع پایین دو جنگنده اف ۲۲ هست و دو جنگنده اف ۳۵.

  2. میثم گفته:

    F35 پروژه تجاری آمریکا است و به هیچ وجه در حد تبلیغاتی که برایش صورت گرفته توانایی ندارد. کاملاً ضد رادار نیست و قطعاً در نبرد با su35 روسی حرفی برای گفتن ندارد.

  3. سید جواد امیرموسوی گفته:

    من باتفاق رزمندگان در فروردین ۱۳۶۶ درمنطقه سلیمانیه عراق داخل شیاری نشسته بودیم دو فروند جنگنده در ارتفاع ۵۰ یا ۶۰ متری بال سرمان پرواز کردند که اول ترسیدیم بعد که پرچم ایران روی دم هواپیما دیدیم فهمیدیم خلبانان دلاور ایران هستن.اون هم با اف۵

  4. متخصص گفته:

    درباره اف۳۵ وتواناییهای اون هیچ شکی نکنید ودرتمام ماموریتهای خودش موفق بوده.از سوخو۳۵ خیلی بهتره.کلا هواپیماهای ایالات متحده‌ بهترین دردنیا هستند. اف۵ که رادار درستی نداره.ما۱۰۰سال عقبیم.

  5. بابک گفته:

    سالهاست که دوران یکه تازی محصولات صنایع هوایی آمریکا به پایان رسیده و خودشون و نشریه های معتبر غرب هم به دفعات به این حقیقت ساده معترف هستند ..
    و گذشته از این مطلب .. ماموریت و مسئولیتی که برای هر جنگنده تعریف شده با دیگری متفاوت است و اصلاً قرار نیست شاخد داگفایت یا همان نبرد تن به تن بین مثلاً f35 با سوخوی ۳۵ باشیم چون هردو آنها پیراهن شماره ۳۵ برتن دارند!
    و ماموریت هرکدام زمین تا آسمان با هم فرق دارد ..
    دوران حکم فرمایی و انجام وظیفه f22 هم بدون هیچگونه درگیری افتخار آمیز و رویارویی جدی و کسب رکورد خاصی به پایان خود نزدیک میشود و برخلاف اجداد پرآوازه اش مثل f14 تامکت و f4 فانتوم که سراسر رکورد شکنی و کسب افتخار برتری کامل بر مناطق تحت خدمت خود بودند این پرنده نازپرورده لاکچری فقط برفراز آشیانه محلی خودش در آمریکا (شاید هم دوتا نمایشی در پایگاه قطر!) جرات پرواز داشت و کسی از توانایی های آن در میادین حقیقی جنگ چیزی ندید !!!
    پرونده f35 هم با وجود نقایص فنی و عملیاتی بی شمارش، آنچنان اقبالی در مواجهه با پدافند راداری کشوری که MQ4 یا به غلط گلوبال هاوک را فقط با یک تیر موشک سوم خرداد ، پودر کرد نداشته و نخواهد داشت !!

  6. طاهایاسین رمضان گفته:

    اگه راست میگن بیان یه پرایدبزن یاتیبا اگراونهاتوآسمان خطرناکن ماباپراید در روی زمین. کاش پرایدتکنولوژیش میشدفروخت به USA

  7. بابک گفته:

    به نظر شما یه کشور میاد بهترین و پیشرفته آرین هواپیمای خودشو به ۱۴-۱۵ کشور بفروشم.
    مرد حسابی وقتی F14 رو خواستن به ما بدن هزار جور دلیل آوردن تا کنگره قانع بشه و در نهایت ادعا کردن که توانایی هایش در مقابل هواپیماهای F14 که آمریکا داره کمتر. حالا بیاد بهترین رو به این‌ همه کشور بفروشم.
    قطعا F22 از F35 سر تر هست.
    حالا اینکه F35 در مقایسه با پکفا (SU 57) بهتر هست هم بعیده، شاید با چک میت قابل مقایسه باشه

  8. FARIDON.GH484 گفته:

    همین که ایران بخره مسابقه تسلیحاتی پیشرفته منطقه شروع خواهد شد و کشورهای غرب وشرق شروع به فروش وخالی کردن جیب های پول کشورهای فقر زده خواهند نمود ومردمانشان فقیرتر وبه نان شب محتاج تر خواهند بود

  9. الیاس گفته:

    بهترین و برترین و سرترین ادوات نظامی چه جتها و چه سلاح متعلق به امریکاست چه از نظر کیفیت و چه تکنولوژی و امکانات حرف اول در دنیا میزنه روسیه در مقابل امریکا عددی نیست و بایدجلوش زانو بزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز