ماشین هایی که هنوز می توان با 50 میلیون خرید

قیمت خودرو این روزها با نوسانات بی‌سابقه همراه شده تا جایی که به گفته مدیرعامل اسبق سایپا افزایش قیمت بازار خودرو طی دو ماه گذشته بسیار عجولانه و سریع بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به سبب افزایش قیمت‌ها در بازار و رشد سریع قیمت خودرو بسیاری افراد به‌دنیال خرید خودرو ارزان قیمت هستند. بررسی سایت‌های فروش نشان می‌دهد که همچنان می‌توان با 50 میلیون تومان خودرو خریداری کرد. کاماپرس در ادامه برخی از این نوع خودروها را بررسی خواهد کرد؛

رنو پی کی

قیمت: 50 میلیون تومان

رنو پی کی مشکی مدل 1383 با 230 هزار کیلومتر کارکرد  50 میلیون تومان آگهی شده است. این خودرو یک ماه مهلت بیمه شخص ثالث دارد و دارای موتور و شاسی سالم است. بدنه این خودرو خط‌وخش جزئی دارد و به سبب آفتاب‌سوختگی تماما رنگ شده است.

پژو آر دی

قیمت: 50 میلیون تومان

پژو آر دی عدسی رنگ مدل سال 1380 با بودجه 50 میلیون تومان قابل خریداری است. این خودرو با 60 هزار کیلومتر کارکرد سه ماه مهلت بیمه شخص ثالث و 4 ماه معاینه فنی دارد. این خودرو دنده‌ای دارای موتور، شاسی و بدنه سالم است.

آریاک سفر

پژو آر دی

قیمت: 50 میلیون تومان

خودرو پژو آر دی بنزینی سفید مدل سال 1380 با این بودجه قابل خریداری است. این خودرو 236 هزار کارکرد دارد و دارای شاسی عقب سالم است. موتور این خودرو نیاز به تعمیر دارد و شاسی جلو آن ضربه خورده است. بدنه این خودرو در 3 ناحیه رنگ‌شدگی دارد و داری یک ماه بیمه شخص ثالث است.

بیشتر بخوانید:

پیکان

قیمت: 50 میلیون تومان

پیکان سفید مدل 81 دوگانه‌سوز با 12 ماه بیمه شخص ثالث و 400 هزار کیلومتر کارکرد 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. از مشخصات این خودرو می‌توان به موتور سالم، شاسی جلو رنگ شده، شاسی عقب سالم و خط‌وخش بدنه اشاره کرد.

پیکان

قیمت: 50 میلیون تومان

پیکان بنزینی سفید مدل 78 با 30 هزار کیلومتر کارکرد 50 میلیون تومان قیمت دارد. از مشخصات این خودرو می‌توان موتور، شاسی و بدنه سالم را نام برد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز