ماشین مورد علاقه آمیتا باچان / اسطوره بالیوود عاشق شد

لست سکند

آمیتا باچان یکی از بزرگترین نام‌های صنعت سینمای هند است. او همانند بسیاری دیگر از ستاره‌های معروف کلکسیون متنوعی از خودروهای لوکس دارد. با این حال یک خودرو جایگاه ویژه‌ای نزد این بازیگر بالیوود دارد. به گزارش کاماپرس این خودرو برای باچان یک فورد پرفکت قدیمی است که بعد از دیدن آن بسیار هیجان زده شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این فورد پرفکت برای باچان اهمیت خاصی دارد، چراکه ارزش عاطفی بالایی برای او و خانواده‌اش دارد. این خودرو را سال گذشته یکی از دوستان نزدیک این ستاره بالیوودی به او هدیه داد. خانواده باچان در گذشته صاحب چنین خودرویی بوده است. فورد پرفکت اولین خودروی خانواده این هنرمند بوده است که در سال 1950 و در الله آباد اوتار پرادش خریداری شده است.

پس از دریافت این هدیه آمیتا باچان پستی در توئیتر به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت :«زمان‌هایی وجود دارد که قدرت تکلم ندارید. من اکنون سعی می‌کنم چیزی بیان کنم، اما نمی‌توانم. داستانی از زمان‌های گذشته … چیزی فراتر از زمان …».

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

آنانت گوئنکا توانسته این خودرو را در میسور پیدا کند. سپس همان پلاک خودرو قدیمی خانواده پاچان را بر روی آن قرار داده و پیش از رسیده آمیتا به خانه این خودرو را به گاراژ او برده بود. باچان پس از دیدن این هدیه بسیار شگفت زده شده و به نوعی قدرت تکلم خود را از دست داده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز