ماشین مورد علاقه شاهرخ خان/ پادشاه بالیوود به سیم آخر زد

شاهرخ خان که از او با عنوان پادشاه بالیوود یاد می‌کنند، یک خودرو اس یو وی بسیار لوکس برای خود خریده است. او یک رولز رویس کولینان بلک بج خریداری کرده است. ارزش این خودرو 8/2 کرور روپیه است. این رولز رویس به رنگ سفید قطبی است. در ادامه کاماپرس به معرفی بیشتر ماشین مورد علاقه شاهرخ خان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

رولزرویس کولینان ؛ خودرو مورد علاقه شاهرخ خان

طبق اخبار شاهرخ خان قصد دارد که رولز رویس خود را سفارشی سازی و شخصی سازی کند. او می‌خواهد این خودرو را از آنچه هست هم بی‌نظیرتر کند. شاهرخ خان یک فضای داخلی تمام چرم به رنگ سفید با ته رنگ آبی را سفارش داده است. این سومین بلک بج رولز رویس است که در هندوستان تحویل داده می‌شود.

موتور کولینان رولز رویس 6/75 لیتر ظرفیت دارد. قدرت موتور 600 اسب بخار بوده و 900 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی چرخ‌ها از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تأمین می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سال گذشته شاهرخ خان یک مرسدس بنز کلاس اس خریداری کرد. او حدود 1/6 کرور روپیه برای خرید این خودرو هزینه کرد. حداکثر قدرت موتور این بنز 367 اسب بخار و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ماشین مورد علاقه شاهرخ خان/ پادشاه بالیوود به سیم آخر زد

  1. حسین گفته:

    خوش بحالش سلطان بالیوود هم هست
    خداوندا عدالتت و الطافت رو عشقه از ما ایرانی ها اینکه فقط با حسرت نگاه کنیم . خدا رو بازم شکر که ایرانژ ها رو به این فلاکت انداختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز