مارادونا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ثروت داشت؟

مارادونا اسطوره بی همتای فوتبال جهان در حالی دیشب چشم از جهان فروبست که به نظر می رسد این بازیکن افسانه ای ورزش ثروت آفرین فوتبال، دارایی چندانی از خود به جا نگذاشته چرا که وی با مقیاس هایی که  این روزها برای بازیکنان بزرگ فوتبال سراغ داریم، اصولا ثروتمند نبوده است.

به گزارش کاماپرس، ثروتمند نبودن مارادونا در نظر بسیاری افراد بعید به نظر می رسد چرا که آنها تصور می کنند فوتبالیست کم نظیری همچون او با قراردادهای هنگفت به تیم های بزرگ اروپایی و آرژانتینی پیوسته و در زمان مربی گری هم با وجود ناموفق بودن در این حرفه به اعتبار نام و شهرتش پول خوبی به دست آورده است اما  اگر در مورد شخصیت و سبک زندگی مارادونا بیشتر بدانیم ، گمانه زنی در مورد ثروتمند بودن وی به پایان می رسد.

کاهش ثروت مارادونا با سبک زندگی ناسالم و حاشیه های بی پایان

واقعیت این است که مارادونا به دلیل سبک زندگی ناسالم ، اعتیاد طولانی مدت به مواد مخدر، حاشیه های فراوان خانوادگی و اجتماعی و … جزو افراد مشهوری که از فکر اقتصادی درخشانی هم برخوردارند و در این زمینه پیشرفت بزرگی کرده اند نبود و هیچگاه از زندگی لوکس و اشرافی او سخنی در میان نیامد.

البته مارادونا بی پول نبود و اما زندگی تقریبا معمولی داشت و بر اساس گزارش های رسمی که  در سال های گذشته از سوی  سلبریتی ورت نت منتشر شده  دارایی او ۱۰۰ هزار دلار اعلام شده است. این میزان دارایی برای اسطوره ای همچون مارادونا که بعضی اوقات هزینه های سنگینی برای خرید برخی کالاها مثل خودرو انجام می داد ، بسیار کم و غیرقابل باور به نظر می رسد.

آریاک سفر

اگر باور کنیم دارایی های این اسطوره فوتبال در روزهای آخر عمر هم 100 هزار دلار بوده با دلار 25 هزار تومانی وی صاحب 2 میلیارد و 500 میلیون دلار بوده است که البته بسیار بعید به نظر می رسد اما حتی اگر مارادونا بیش از 100 هزار دلار هم دارایی داشته باشد، نباید در انتظار یک ثروت هنگفت کشف نشده از وی باشیم.

اخبار مهم روز را بخوانیم:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “مارادونا 2 میلیارد و 500 میلیون تومان ثروت داشت؟

  1. حسن گفته:

    بابا از من فقیر تر بوده من سه میلیلارد دارم .
    اما خدایش تومن میخواسته چکار .حیف دلار و یورو نبوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز