مارادونا با خرید کدام خودرو الگوی مایکل جکسون شد؟

560 هزار دلار هیچ وقت برای خرید خودرو پول کمی به حساب نمی آید و موضوع وقتی جالب تر می شود که بدانیم مارادونا اسطوره فقید فوتبال جهان بیش از 3 دهه قبل برای خرید یک خودرو این مبلغ را هزینه کرده است.

به گزارش کاماپرس، مارادونا با حاشیه های عجیب و غریبی که در زندگی داشت همیشه در کانون توجه رسانه ها بود. او با سیاستمداران و رهبران بعضی کشورها دمخور بود و برای آنها لباس امضا شده خود را می فرستاد. وقتی عصبانی می شد خبرنگاران و عکاسان سمج را با تفنگ بادی نشانه می رفت! برای درمان اعتیاد در مراکز بازپروری بستری می شد و … .

از خرید کامیون تا خرید فراری مسابقه ای گران قیمت

یکی از جنبه های جالب توجه این چهره مشهور فوتبال جهان خودروهای وی بود. بد نیست بدانید او در مقطعی از زندگی خود حتی یک کامیون بزرگ نیز خریده بود! اما به نظر می رسد بیشترین پولی که او برای خرید خودرو هزینه کرده زمانی است که تمایل پیدا می کند یک فِراری مسابقه ای بخرد.

همشهری آنلاین به نقل از خودرو بانک در این باره نوشته است؛ سال ۱۹۸۶ و بعد از آن که  آرژانتین در جام جهانی مکزیک با درخشش مارادونا قهرمان شد، این ستاره بزرگ فوتبال تصمیم گرفت که یک فراری تستاروسا بخرد.

آریاک سفر

مارادونا این خودرو را برخلاف رنگ استاندارد آن که قرمز بود، به رنگ مشکی سفارش می دهد. نکته جالب این که این خودرو به روال عادی ۴۳۰ هزار دلار قیمت داشت اما مارادونا حاضر می شود ۱۳۰ هزار دلار دیگر پرداخت کند تا بعد از سیلوستر استالونه، این خودرو را به صورت خاص به رنگ مشکی خریداری کند.

بعد از مارادونا،  مایکل جکسون و مایکل جوردن نیز یک تستاروسا مشکی رنگ خریداری می کنند. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که این خودرو به دلیل ماهیت مسابقه ای، سیستم صوتی و یا تهویه مطبوع ندارد اما مارادونا اصرار می کند که مدلی که به او تحویل داده می شود، باید دارای این امکانات نیز باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز