لپ تاپ ارزان شد + قیمت جدید انواع پرفروش لپ تاپ

لست سکند

در ۱۰ روز گذشته قیمت لپ تاپ و تبلت حدود ۲۰ درصد ارزان تر شده است.

به گزارش کاماپرس، بازار لپ تاپ و تبلت خیلی دیر به کاهش نرخ دلار واکنش نشان داد، اما گویا این سد مقاومتی شکسته است و قیمتها کمی از روزهای گذشته کمتر شده است.

قیمت لپ تاپ و تبلت به دلیل افزایش دورکار کارمندان و البته آموزش مجازی دانش آموزان و دانشجویان افزایش زیادی در ماه آخر تابستان و ماه اول پاییز داشت. البته این افزایش قیمت تا همین ۱۰ روز پیش هم به نوعی ادامه داشت. اما حالا محمدرضا فرجی رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از افت ۲۰ درصدی قیمت لپ تاپ، تبلت و قطعات خبر می دهد.

لپ تاپ ارزان تر نمی شود

او در پاسخ به اینکه آیا کاهش قیمت در این بازار ادامه پیدا می کند، به ایسنا می گوید:« به نظر می‌رسد تاثیر کاهش قیمت دلار در این بازار محقق شده و حتی می‌توان گفت که کاهش نرخ ارز به میزان ۲۰ درصدی که افت قیمت در بازار لپ‌تاپ قطعات اتفاق افتاده نبوده است.

راز آسمان پایتخت

چرا که قیمت بالای کالاهای این حوزه و در نتیجه کاهش تقاضا هم مزید بر علت شده و منجر به شکستن قیمت‌ها شده است. از طرف دیگر اخیرا نرخ ارز دوباره رو به بالا بوده و احتمالا قیمت‌ها در بازار لپ‌تاپ پیش از این کاهش پیدا نمی‌کند. »

ارزان ترین لپ تاپ های پرفروش بازار چند؟

یکی از ارزان ترین لپ تاپ های پرفروش بازار لپ تاپ ایسوس مدل viva book x543 ma است که با قیمت ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت لپ تاپ ایسر مدل ideapad330 هم حدود ۱۰ میلیون تومان است.

لپ تاپ ایسوس مدل viva book x540 mb با قیمت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می شود.لپ تاپ لنوو مدل ideapad l30 حدود ۱۴ میلیون تومان قیمت دارد.

لپ تاپ ایسر مدل aspire 3 a315 هم با قیمت ۱۶ میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت لپ تاپ ایسوس مدل viva book k543ub هم حدود ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.لپ تاپ اپل مدل macbook pro mxk32 هم با قیمت ۴۸ میلیون تومان به فروش می رسد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار لپ تاپ و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلایسرایسوسلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز