لوکس ترین یخچال های موجود در بازار را بشناسید

برخی برای انتخاب یخچال قابلیت‌هایی مدنظر دارند که باید هزینه بیشتری برایش بپردازند. در حال حاضر علاوه بر یخچال و فریزرهای اقتصادی، یخچال های لوکس هم در بازار موجود است که هر کدام با توجه به امکانات و برندی که دارند، قیمت‌های متفاوتی بین 47 تا بیش از 150 میلیون دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در این مطلب، لوکس‌ترین یخچال‌های بازار را بررسی کرده و قیمت آن‌ها را اعلام می‌کند؛

یخچال اسنوا مدل SN8-3350GW

قیمت: 47 میلیون تومان

این یخچال از نوع ساید بای ساید است که آب سردکن و یخ‌ساز اتوماتیک دارد. تعداد طبقات یخچال آن 4 و 3 عدد کشو دارد. از قابلیت‌های این یخچال اسنوا می‌توان به قفل صفحه نمایش، حسگرهای هوشمند، سرمایش دوگانه، هشدار درب باز، تشخصیص دما، روشنایی LED، صفحه نمایش لمسی، سرمایش سریع و حفظ سرمایش VIP اشاره کرد. البته این مدل از یخچال اسنوا دارای کمپرسور اینورتر دیجیتال نیز هست.

آریاک سفر

یخچال دوو مدل D4S-0036SS

قیمت: 50 میلیون تومان

این یخچال از نوع ساید بای ساید بدون برفک است. تعداد طبقات درب فریزر 2 عدد و درب یخچال 5 طبقه دارد. رده مصرف انرژی این نوع یخچال +A و دستگیره‌های مخفی دارد. همچنین میزان صدای این یخچال فریزر دوو 38 دسی‌بل است و قابلیت یخساز اتوماتیک دارد.

یخچال بکو مدل GNE134751X

قیمت: 70 میلیون تومان

این یخچال 32 فوتی مجهز به محفظه مینی بار است. 2 طبقه و ۴ کشو در فریزر و 3 طبقه هم در یخچال دارد. ظرفیت کل خالص این نوع یخچال 750 لیتر و ظرفیت ناخالص آن 643 لیتر است.

راهنمای خرید انواع لوازم خانگی:

یخچال سامسونگ مدل G26

قیمت: 72 میلیون تومان 

ارتفاع این یخچال سامسونگ 177 سانتی‌متر، عرض آن 91 سانتی‌متر و عمق آن 75 سانتی‌متر است. تعداد طبقات یخچال پیش‌رو 4 عدد و تعداد کشوی آن 2 عدد است.

یخچال سامسونگ مدل FSR12W

قیمت: 83 میلیون و 980 هزارتومان 

این یخچال 34 فوتی ساید بای ساید سامسونگ رده مصرف انرژی +A دارد. ظرفیت کلی این وسیله بیشتر از 30 فوت است و عمقی معادل 896 میلی‌متر دارد. از قابلیت‌های این مدل از یخچال سامسونگ می‌توان به محفظه میوه و سبزیجات، رطوبت خودکار، فیلتر آب، فیلتر بوگیر، طبقات ضد سرریز و مقاوم، سیستم کنترل با نمایشگر، نمایشگر LED هشدار درب، جریان برودتی یکنواخت و … اشاره کرد.

یخچال سامسونگ مدل FSR14

قیمت: 97 میلیون

ارتفاع این یخچال سامسونگ 174.4 سانتی‌متر و پهنای آن 91.2 سانتی‌متر است. این محصول با رتبه انرژی مصرفی +A در کل 34 فوت ظرفیت دارد؛ فریزر با گنجایش 254 لیتری و یخچال با گنجایش 511 لیتری طراحی شده است.

یخچال ال‌جی مدل InstaView SXI555NS

قیمت: 98 میلیون تومان

این محصول ساید بای ساید رده انرژی ++A دارد. عرض این یخچال 912 میلی متر و ظرفیت آن 757 لیتر است.

از قابلیت‌های این محصول می‌توان به فناوری انجماد سریع، محفظه نگهدارنده مواد غذایی، فیلتر بهداشتی، سیستم آبریز و یخساز، سیستم جریان هوای چندگانه و کمپرسور اینورتر خطی اشاره کرد.

یخچال ال‌ جی مدل MDN73NS

قیمت: 117 میلیون و 660 هزارتومان 

این یخچال دارای آبریز و یخساز است و رده انرژی A دارد. تعداد طبقات درب فریز و یخچال آن 6 عدد است. این محصول 6 عدد کشو فریزر و 2 عدد کشو یخچال دارد. ظرفیت کل این محصول 28 فوت و به موتو اینورتر خطی کم صدا تجهیز شده است.

یخچال ال‌جی مدل MDN76W

قیمت: 151 میلیون و 880 هزارتومان

ارتفاع این ساید بای ساید 4 درب 1797 میلی‌متر و عمق آن ۹۲۳ میلی‌متر است. رتبه مصرف انرژی A دارد و به قابلیت انجماد سریع مجهز شده است. ظرفیت این مدل یخچال ال‌جی 34 فوت با گنجایش کلی 716 لیتری است.

مرتبط با : اسنواال جیبکودووسامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز