معرفی ارزان ترین اتو های پرسی

لست سکند

اتو پرسی ایستاده، برای کسانی که مجبورند پارچه‌های بزرگ را اتو کنند یا از زمان‌بر بودن کار با اتوهای قدیمی خسته شده‌اند، گزینه مناسبی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای خرید یک اتو پرسی خوب و باکیفیت باید فاکتورهایی چون قدرت بخار، قابلیت تنظیم دما، قطع شدن اتوماتیک دستگاه و امکان قفل کرده صفحه را در نظر گرفت. برخی از این قابلیت‌ها بسیاری حیاتی هستند؛ به طوری که دستگاهی که دارای خاموش شدن اتوماتیک است، هنگامی‌که به مدت معینی بی‌استفاده روشن بماند به‌شکل خودکار خاموش می‌شود. به‌این‌ترتیب، علاوه‌بر حفظ ایمنی افراد، خود دستگاه هم بیش‌ازحد داغ نمی‌شود و از آتش‌سوزی جلوگیری می‌کند. برخی از مدل‌ها هم روی دسته‌شان قفل دارند که در هنگامی که دستگاه داغ است می‌توانید آن را فعال کنید تا کودکان نتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

اکنون، برای خرید آسان‌تر و بدون دردسر، در ادامه این مطلب چند اتو پرسی ارزان و باکیفیت از برندهای مختلف موجود در بازار، معرفی خواهد شد؛

اتو پرسی بایترون مدل BSI-100

قیمت: 3 میلیون و 815 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

بایترون از عرضه‌کنندگان لوازم‌خانگی برقی است که کیفیت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های آن است. اتو پرسی مدل  «BSI-100» با توان مصرفی حداکثر هزار و 350 وات، از محصولات این شرکت به شمار می‌رود که در کنار بهره‌مندی از طراحی شیک، پنل کنترل ساده‌ای دارد.

راهنمای خرید لوازم خانگی:

این دستگاه دارای پیچ‌های تنظیمی است که برای تنظیمات اصلی و همچنین قفل‌کردن دستگاه به‌منظور ایمنی بیشتر به‌ویژه هنگام جابه‌جایی استفاده می‌شود. دیگر ولوم تنظیم تعبیه‌شده روی دستگاه، امکان تنظیم درجه‌حرارت را با توجه به جنس پارچه یا لباس موردنظر میسر می‌کند و پیچ تنظیم بعدی برای فعال‌سازی یا غیرفعال‌سازی سیستم بخار کاربرد دارد. روکش‌های در و کف به‌گونه‌ای طراحی ‌شده‌اند تا بیشترین راندمان را داشته باشند و درعین‌حال، باعث خرابی و سوختگی پارچه‌ها نشوند. دکمه‌ خروج بخار برای استفاده‌ راحت از دستگاه روی دسته این اتو تعبیه‌ شده است و با هر دو دست می‌توان آن‌ را فعال کرد. محل پرکردن مخزن آب هم در قسمت زیرین قرار دارد.

اتو پرسی ژانومه مدل 3300

قیمت: 5 میلیون و 100 هزار تومان

اتو پرس ژانومه مدل 3300 با توان هزار و 600 وات به راحتی و به کمک نیروی بخار قدرتمند تمامی چین و چروک موجود روی انواع پارچه را از بین می‌برد. رده انرژی این دستگاه هم A  است و با مصرف بهینه انرژی عمل می‌کند.

میزان بخاردهی مداوم این اتو 120 گرم در دقیقه است و برای رفع چین و چروک‌های عمیق‌تر می‌توان از بخار مضاعف آن به میزان 200 گرم در دقیقه استفاده کرد. این دستگاه پس از گذشت حدود دو دقیقه آماده بخاردهی می‌شود. دستگیره اتو پرس ژانومه مدل 3300، دارای طراحی ارگونومیک و قدرت پرس آن هنگام بسته شدن صفحات حدود 50 کیلوگرم است که به راحتی ریزترین چروک‌ها را از بین می‌برد. اگر هنگام کار صفحات به مدت 10 دقیقه بسته بماند، برق دستگاه بطور خودکار قطع می‌شود. جهت جابجایی این اتو نیز می‌توان صفحات را توسط دو کلید موجود کنار دستگیره قفل کرد. حجم مخزن آب دستگاه 800 میلی لیتر است که بصورت کشویی در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. اتو ژانومه مجهز به پنل دیجیتال با کلید روشن و خاموش و انتخاب بخاردهی است که با توجه به نوع پارچه می‌توان میزان حرارت صفحات اتو را در 5 درجه تنظیم کرد و به کمک چراغ‌های نشانگر تعبیه شده روی پنل آن را دید.

اتو پرسی برلیانت مدل BSP – 9200

قیمت: 6 میلیون و 435 هزار تومان

اتو پرس برلیانت مدل BSP-9200 یکی از مدل‌های اتو پرس با توان مصرفی هزار و 600 وات از برند برلیانت است. این اتو پرس با مخزن آب 800 میلی لیتری و کفه‌ای تمام فلز به راحتی عمل اتوکشی را انجام می‌دهد. تنظیم درجه حرارت اتو به وسیله پنل کنترلی روی بدنه بر اساس نوع پارچه انجام می‌شود. این دستگاه دارای خروجی بخار 110 گرم در دقیقه و بوستر تقویت 140 گرم در دقیقه در صورت نیاز مضاعف و زمان لازم جهت آمادگی بخار آن نیز 3 الی 5 دقیقه است. قدرت پرس این اتو 46 گرم واقعی و سیستم آن به صورت بخار از بالا است. اتو پرس هوشمند برلیانت پایه اتو فلزی در دو وضعیت ارتفاع و پایه اتو تلسکوپی پیشرفته نیز دارد.

از دیگر ویژگی‌های اتو پرس برلیانت می‌توان به سیستم کنترل کننده مواد معدنی EMC، نمایشگر دیجیتال، سیستم بخار اتوماتیک، فیلتر ضد رسوب و سنسور امنیتی خاموش‌کننده خودکار اشاره کرد.

اتو پرسی مارشال مدل BSP 11300

قیمت: 7 میلیون تومان

اتو پرس مارشال مدلBSP 11300 یکی از مدل های 26 اینچ، معروف به 70 سانت در بازار است که اندازه واقعی طول آن 66 سانتی‌متر و عرض آن 32 سانتی‌متر است. قدرت بخار این دستگاه هزار و 900 وات است که از پرقدرت‌ترین اتو پرس‌های موجود بازار به شمار می‌رود. این اتو پرس با مخزن آب 800 میلی‌لیتری و کفه‌ای تمام فلز به راحتی عمل اتوکشی را انجام می‌دهد. تنظیم درجه حرارت اتو نیز به وسیله پنل کنترلی روی بدنه بر اساس نوع پارچه انجام می‌شود. این دستگاه دارای خروجی بخار 110 گرم در دقیقه و زمان لازم جهت آمادگی بخار در اتو پرس 2 الی 3 دقیقه است. پرس هوشمند مارشال پایه اتو تلسکوپی پیشرفته نیز دارد.

از دیگر ویژگی های اتو پرس مارشال می‌توان به سیستم کنترل‌کننده مواد معدنی EMC، نمایشگر دیجیتال، سیستم بخار اتوماتیک، سیستم ضد چکه، فیلتر ضد رسوب و سنسور امنیتی خاموش‌کننده خودکار اشاره کرد.

مرتبط با : بایترونبرلیانتژانومهمارشال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز