لوکس ترین برندهای پوشاک جهان در سال 2022

خرید لباس و پوشاک از برندهای لوکس برای بسیاری از افراد در سراسر جهان شبیه به یک رویا است. این برندها با ارایه بالاترین کیفیت لباس هایی تولید می کنند که پوشیدن آنها برای صاحبانشان فخر و شکوه به همراه دارند.

به گزارش کاماپرس، رقابت در دنیای پوشاک لوکس نیز چیزی کم و کسر از رقابت در دیگر بازارها ندارد. برندهای معتبر پوشاک جهان هر ساله با ارایه طرح های برتر و لباس های با کیفیت صنعت مد را به چالش می کشند. در ادامه این مطلب به 15 برند برتر پوشاک لوکس جهان در سال 2022 اشاره می کنیم.

1- لویی ویتون

لویی ویتون یک خانه مد لوکس فرانسوی است که در بین قشر ثروتمند و نخبگان جامعه بسیار محبوب است. اگرچه لویی ویتون به عنوان یک تولید کننده چمدان شروع به کار کرد، اما به سرعت وارد صنعت پوشاک شد. این برند طیف گسترده ای از مجموعه های شیک را برای مردان و زنان ارائه می دهد.

2- گوچی

گوچی یکی دیگر از ثروتمندترین برندهای پوشاک جهان است که با قیمت بالا مشتریان خود را شوکه می کند. خانه مد لوکس ایتالیایی تعدادی از بهترین استعدادهای این صنعت را به همراه مواد اولیه باکیفیت برای ساخت تمامی محصولات خود به کار گرفته است. ایجاد حس خاص بودن با خرید از این برند در مشتریان احساس متفاوت بودن با دیگران را القا می کند. فقط برای اینکه تصوری از قیمت گوچی داشته باشیم، یک شورت چهارخانه قیمتش 880 دلار است!

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

3- دیور

دیور یکی از گرانترین برندهای پوشاک در جهان است که قیمت اولیه آن 3000 دلار است. در واقع، این یکی از اولین برندهایی بود که اصطلاح “اوت کوتور” به معنی دوخت در سطح بالا را رایج کرد. مشاهیری همچون پرنسس دایانا، دیور را برای لباس‌های نفیس و دست‌ساز آن ترجیح داده اند. لباس هایی وجود دارد که حدود 100تا200 ساعت کار میبرد تا دلیل قیمت بالای این برند را نشان دهد. اگرچه دیور عمدتاً به زنان خدمات می دهد، اما اکنون در حال تبدیل شدن به یک بازیگر غالب در مد مردانه است.

4- هرمس

هرمس یک خانه لوکس فرانسوی است که لباس، کیف و لوازم جانبی تولید می کند.یکی از گران‌ترین برندهای طراح جهان است، زیرا محصولات کاملاً دست ساز هستند. در نتیجه، تعداد کمی از محصولات وارد بازار می شوند. تقاضای بالا و عرضه کم منجر به قیمت های گزاف میشود. ارزانتریت روسری هرمس حداقل 400 دلار هزینه دارد!

5- پرادا

پرادا با قیمت اولیه 2000 دلار برای یک لباس، بدون شک یکی از برندهای گران قیمت لباس در جهان است. پرادا یک برند ایتالیایی است که در ساخت کالاهای چرمی باکیفیت شهرت دارد. در سال 1999 این برند وارد بخش پوشاک شد و اولین نمایش خود را انجام داد. بسیاری از افراد مشهور مانند تیلور سوئیفت، جنیفر آنیستون و… پرادا را برای لباس فرش قرمز برای الگوهای پرنقش و نگار و گلدوزی های پیچیده ترجیح می دهند.

6- شنل

صحبت از لوکس و “گران” است، چگونه می توان از شنل غافل شد؟ خانه مد لوکس بریتانیا که توسط کوکو شنل تأسیس شد، یکی از بزرگترین برندهای پوشاک در جهان است که حدود 22000 کارمند دارد. قیمت شروع شنل 3500 دلار است، که آن را برای عموم مردم دور از دسترس قرار می دهد. بدون شک می توان گفت شنل یکی از معدود برندهای لوکسی است که در آزمون زمان مقاومت کرده است!

7- دولچه و گابانا

دولچه و گابانا برندی ایتالیایی و از پردرآمدترین برندهای پوشاک لوکس جهان است. محبوبیت دولچه و گابانا به حدی است که مشتریان فقط برای خرید از این برند و لذت بردن از یک تجربه ممتاز به ایتالیا پرواز می کنند. دولچه و گابانا متعلق به دومنکو دولچه و استفانو گابانا است از طراحان معتبر ایتالیایی است. این برند به خاطر ساخت طرح های سفارشی بی نظیر برای عروسی ها و مهمانی ها مشهور است.

8- ژیوانشی

اگر مایل به پرداخت 1000 دلار برای یک تی شرت ساده هستید، ژیوانشی برای شما مناسب است! ژیوانشی یکی از معروف ترین برندهای پوشاک در سطح جهان است. این برند بلافاصله پس از لباس پوشیدن آدری هپبورن در فیلم “صبحانه در تیفانی” محبوب شد. ژیوانشی از برندهاییست که برخی از گران‌ترین لباس‌ها را در دنیای مد به فروش می‌رساند.

9- بالنسیاگا

بالنسیاگا با دارایی 10.24 میلیارد دلاری، جایگاه ویژه ای را در لیست گران ترین برندهای پوشاک جهان به خود اختصاص داده است. این برند مسلط بر بازار پوشاک زنان است که مورد توجه بسیاری از افراد مشهور و ستاره است. بالنسیاگا در سال 2018 گران‌ترین تی شرت خود را به مشتریان خود عرضه کرد که قیمت آن 1290 دلار بود.

10- ورساچه

ورساچه یکی از برندهای معروف پوشاک گران‌قیمت است که هر فرد مشهوری حتما از آن در کمد خود دارد. خانه مد لوکس ایتالیایی که توسط جیانی ورساچه تأسیس شده و نشان نمادین «مدوزا هد» را تقریباً بر روی تمام محصولات خود دارد. بعلاوه این برند برای ساخت کت و شلوارهای چرمی خالص، لباسهای مجلسی فرش قرمز و لباسهای مد سفارشی مشهور است. جنبه مهم لباس ورساچه چاپ باروک است که جذابیت قدیمی و ماندگار را به شما میدهد. بسیاری از افراد مشهور در رویدادهای برجسته ای مانند اسکار، متگالا و غیره، ورساچه را به رخ میکشند.

11- آرمانی

جورجیو آرمانی از نا مطراح معروف ایتالیایی گرفته شده است. راز موفقیت آن جلوتر از روندها و زمان ها ماندن است.هر مجموعه ای که از این خط می آید بازتابی واقعی از زیبایی شناسی و حس مد آرمانی است. در حالی که جورجیو آرمانی از برندهای اصلی تولید لباس های اسکار و کت و شلوارهای گران قیمت است.

12- بالمین

بالمین یک شرکت مد فرانسوی است که به تولید برخی از گران‌ترین خطوط لباس در جهان مشهور است. مدل‌های مدرن این برند دارای طرح‌های خیره کننده برای جذب جوانان هستند.ارزان ترین کالایی که می توانید از این برند بخرید یک تی شرت است که 1600 دلار قیمت دارد.

13- فندی

فندی ممکن است نسبت به گوچی یا آرمانی شرکتی کمتر شنیده شده باشد، اما دارای ارزش خالص 640 میلیون دلاری در بازار است. این برند مد لوکس ایتالیایی به خاطر مجموعه کیف های دستی و لباس های آماده اش معروف است. این شرکت معتقد است با سرمایه گذاری در مواد مناسب، کالاهای باکیفیت و مجلل را به مشتریان خود عرضه می کند. فندی به دلیل استفاده گسترده از پوست حیوانات در تمام محصولاتش شناخته شده است،که بحث زیادی را با دوستداران حیوانات ایجاد کرد.

14- سالواتوره فراگامو

سالواتوره فراگامو یک برند ایتالیایی است که در تولید کفش‌های لوکس، پوشاک و لوازم جانبی تخصص دارد. این برند مظهر خلاقیت، ظرافت و نوآوری است. مجموعه لباس های آماده مردانه و زنانه دارای طرح های دراماتیک و بازی با رنگ های متنوع است. قیمت ها از 500 دلار شروع می شود و بسته به پیچیدگی های موجود تا ده ها هزار دلار می رسد. این برند مشتاق استفاده از مواد بازیافتی و تبدیل آنها به شاهکار است.

15- رالف لورن

رالف لورن یک برند مد آمریکایی است که به دلیل امضای لوگوی پولو پونی و تی شرت چوگان مشهور است. بسیاری از مردم رالف لورن را به دلیل ارتباط آن با ویمبلدون به عنوان یک لباس رسمی با لباس های ورزشی سطح بالا مرتبط می دانند. از طرف دیگر، این برند با ایجاد برخی از دیدنی‌ترین لباس‌های فرش قرمز، مراقب بود که ارتباط خود را با دنیای پر زرق و برق از دست ندهد. همچنین مجموعه کامل برای لباس عروسی و مهمانی ارائه داده است.

این ها 15 برند گران قیمت لباس در جهان هستند که برای میلیون ها نفر به عنوان یک “رویا” باقی خواهند ماند. این شرکت ها نماد دقیق این گفته هستند که؛ «کیفیت با قیمت همراه است»!

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز