قیمت کارخانه 3 مدل کوییک اعلام شد

قیمت کارخانه خانواده کوییک اعلام شد-کاماپرس

قیمت جدید محصولات سایپا در دی ماه جاری اعلام شد. در این بین نام سه خودرو کوییک S تیپ AD، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک S استاندارد 85 گانه نیز دیده می‌شود.

به گزارش کاماپرس، کوییک به عنوان محصول جدید سایپا با ظاهر جدید اما از یک پلتفرم قدیمی در سال 1396 به بازار معرفی شد و به دلیل قیمت مناسب و طراحی قابل قبول به سرعت توانست جایگاه خود را در بازار تثبیت کند.

مدتی پس از عرضه موفق کوییک، سایپا نسبت به ارائه نسخه‌های دیگر این خودرو نظیر مدل R یا همان دو رنگ، نمونه اتوماتیک مجهز به گیربکس CVT و همچنین نسخه‌های فول با پسوند پلاس اقدام کرد. سایپا به مدت بسیار کمی پس از عرضه کوییک، دو خودروی کوییک R و کوییک R پلاس را عرضه کرد.

بیشتر بخوانید:

در واقع کوییک با قیمتی بیشتر از تیبا 2 اما ارزانتر از پژو 206 تیپ 2 (به عنوان ارزان‌ترین نماینده هاچ بک ایران خودرو) در یکی رده‌های قیمتی پرطرفدار بازار کشور قرار گرفته و با توجه به ظاهر و تجهیزات بهتر از امثال تیبا و قیمت مناسب‌تر از امثال 206 به گزینه اول بسیاری از خریداران تبدیل شده است.

راز آسمان پایتخت

قیمت جدید کوییک

در فروش ویژه دی ماه امسال سه مدل کوییک از محصولات سایپا به فروش می‌رسد. کوییک S تیپ AD با قمیت پایه 236 میلیون و 872 هزار تومان عرضه شده و قیمت مصرف کننده این خودرو 281 میلیون و 592 هزار تومان تعیین شده است.

کوییک پلاس اتوماتیک نیز با قیمت پایه 284 میلیون و 275 هزار تومان و قیمت مصرف کننده 336 میلیون و 817 هزار تومان به فروش می‌رسد.

خودرو کوییک دیگری که در این دوره به بازار عرضه شده، کوییک S استاندارد 85 گانه است. قیمت پایه این خودرو 242 میلیون و 342 هزار تومان و قیمت مصرف کننده آن 287 میلیون و 966 هزار تومان خواهد بود.

قیمت کارخانه خانواده کوییک اعلام شد-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز