جدیدترین قیمت پژو پارس صفر و کارکرده / فروردین 1403

قیمت پژو پارس صفر و کارکرده در سال جدید-کاماپرس

در سال گذشته قیمت پژو پارس علاوه بر تاثیرپذیری از نوسانات ارز و تورم، به دلیل خبرهای منتشر شده مبنی بر توقف تولید آن و تاخیر ایران خودرو در تحویل پژو پارس‌های ثبت نامی با افزایش قابل توجهی رو به رو بود. این افزایش قیمت در سال جدید نیز ادامه پیدا کرده به طوری که در هفته اخیر قیمت انواع مختلف این خودرو حدودا 20 میلیون تومان، افزایش یافته است.

کاماپرس در این گزارش قیمت 5 مدل کارکرده و صفر پژو پارس در بازار خودرو را بررسی می‌کند.

پژو پارس دوگانه سوز مدل 1390

یک پژو پارس دوگانه سوز مدل 1390 با کارکرد 300 هزار کیلومتر 325 میلیون تومان قیمت خورده است. این پژو پارس نوک مدادی بوده و بدنه آن سالم و بی خط و خش است. موتور این خودرو سالم و شاسی‌ها آن نیز پلمپ هستند. این خودرو 10 ماه بیمه شخص ثالث دارد.

قیمت پژو پارس صفر مدل 1402

یک پژو پارس صفر مدل 1402با قیمت 618 میلیون تومان به فروش می‌رسد. از آنجاکه این خودرو سفید رنگ صفر کیلومتر است از بدنه، شاسی و مشخصات فنی سالم برخوردار بوده و 12 ماه نیز بیمه شخص ثالث داد. این خودرو از سوخت بنزینی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

پژو پارس سال مدل 1398

قیمت یک پژو پارس مدل 1398 با 87 هزار کیلومتر کارکرد 515 میلیون تومان است. موتور این خودرو سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند. این خودرو سفید رنگ بوده و بدنه آن خط و خش جزئی دارد. از مهلت بیمه شخص ثالث این پارس بنزینی 9 ماه باقی مانده است.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۳۹۵

قیمت یک پژو پارس LX TU5 مدل ۱۳۹۵ با کارکرد 95 هزار کیلومتر 415 میلیون تومان است. این خودرو از سوخت بنزینی استفاده می‌کند و درای بدنه، شاسی و موتور سالم است. این پژو پارس سفید رنگ بوده و 8 ماه بیمه شخص ثالث دارد.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۲

قیمت یک پژو پارس  LX TU5 صفر مدل ۱۴۰۲ حدود 856 میلیون تومان اعلام شده است. این پژو پارس بنزینی بوده و با توجه به صفر بودن خودرو دارای مشخصات فنی، شاسی و بدنه سالم است. خودرو مدنظر سفید رنگ بوده و از مهلت بیمه شخص ثالث آن 6 ماه باقی مانده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بامادیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز