قیمت پرفروش ترین موس و کیبورد در بازار

بدون وجود کیبورد و موس نمی‌توان حتی از یکی از کاربردهای رایانه‌های رومیزی استفاده کرد؛ شاید لپ‌تاپ‌ها با داشتن تاچ‌پدو کیبورد از داشتن موس و کیبورد جداگانه معاف به‌نظر برسند، اما اغلب تاچ‌پدها به‌اندازه موس‌های مجزا راحت و کاربردی نبوده و کیبورهای جانبی معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردارند. این قطعات کاربردی حتی کاربردهای مختلفی نیز دارند؛ مثلاً برای بازی‌های ویدئویی، موس‌هایی با دقت بالاتر کمک زیادی خواهد کرد. ظاهر رنگارنگ پسند گیمرها نیز باعث شده که این قطعات از اولین قطعاتی باشند که نورهای ال‌ای‌دی RGB به آن‌ها اضافه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین موس و کیبورد در بازار می‌پردازد؛

موس و کیبورد گیمینگ یوسیتک مدل co-3080G

این موس و کیبورد با رنگ مشکی، از نورپردازی RGB بهره برده که حس‌وحال گیمینگ به آن می‌دهد. این لامپ‌های LED در زیر دکمه‌های کیبورد و داخل موس قرار دارند. این محصول ۲۰۰ گرم وزن داشته و از موس و کیبوردهای سبک محسوب می‌شوند. هردو قطعه بااستفاده از کابل USB به رایانه متصل شده و نوپردازی RGB این محصول نیز با دکمه Scroll Lock روی کیبورد مدیریت می‌شود. این موس و کیبورد با گارانتی ۱۲ ماهه و قیمت حدود ۳۰۰ هزار تومانی در بازار موجود است.

راز آسمان پایتخت

موس و کیبورد بی‌سیم بیاند مدل BMK-2261RF

این موس و کیبورد بی‌سیم هستند و با یک عدد دانگل USB به رایانه شخصی کاربر متصل می‌شوند. دو عدد باتری موس و یک عدد باتری کیبورد مسئولیت شارژدهی به این قطعات را برعهدا دارند که هرسه از نوع قلمی هستند. وزن موس ۷۵ گرم و وزن کیبورد ۴۸۰ گرم اعلام شده است. محدوده دقت موس بین ۱۶۰۰ تا ۳۲۰۰ DPI بوده و تعداد کلیدهای کیبورد ۱۰۲ عدد است. موس بدون هیچ دکمه اضافی، دارای دو دکمه اصلی چپ و راست و قطعه اسکرول است. این محصول نیز در رنگ مشکی و سفید و با گارانتی ۱۸ ماهه قیمتی ۶۵۹ هزار تومانی دارد.

موس و کیبورد بی‌سیم اکسون مدل مینی K-120

هم موس و هم کیبورد با یک دانگل USB به کامپیوتر متصل شده و دو عدد باتری نیم‌قلمی برای موس و دو عدد باتری نیم‌قلمی برای کیبورد جهت استفاده از آن‌ها کافی است. وزن موس ۶۵ گرم است که علاوه بر ۳ دکمه اصلی، یک دکمه اضافه برای تنظیم دقت و سرعت حسگر اپتیکال موس را نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ۷۸ عدد دکمه برای این کیبورد ۲۳۰ گرمی نیز تعبیه شده است. اندازه کوچک این کیبورد باعث شده حمل‌ونقل آن آسان باشد. این محصول نیز در رنگ مشکی و سفید با قیمت حدود ۵۰۰ هزار تومانی قابل تهیه است.

موس و کیبورد بی‌سیم لاجیتک مدل MK220

این کیبورد که محصول برند لاجیتک است، ۳۲۰ گرم وزن دارد. منبع تغذیه موس یک باتری قلمی و منبع تغذیه کیبورد یک باتری نیم‌قلمی است و هردو با یک دانگل بی‌سیم USB به رایانه شخصی کاربر متصل می‌شوند. برد این دانگل ۲٫۴ گیگاهرتزی، ۱۰ متر اعلام شده است. محدوده دقت موس بین ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ DPI بوده و تنها از سه دکمه اصلی بهره می‌برد. دکمه‌های کیبورد و شکل موس نیز به‌صورت ارگونومیک طراحی شده‌اند تا مانع از آسیب‌دیدگی شوند. این محصول نیز با گارانتی ۲۴ ماهه و رنگ مشکی موجود است.

موس و کیبورد شیائومی مدل WXJS01YM

این موس و کیبورد از ظاهر بسیار ساده و مینیمالی برخوردارند. هم کیبورد و هم موس با یک باتری قلمی قابل استفاده هستند. وزن موس ۶۰ گرم و وزن کیبورد ۵۰۰ گرم اعلام شده است. کیبورد ۱۰۴ عدد دکمه دارد که ۱۲ عدد از آن، کلیدهای میانبر هستند. هردو قطعه با یک دانگل USB ۲٫۴ گیگاهرتزی به کامپیوتر شخصی کاربر متصل می‌شوند و نیاز به هیچ‌گونه درایور خاصی ندارند. لازم به ذکر است که حروف فارسی روی دکمه‌های این کیبورد وجود ندارد. مخاطبان می‌توانند این موس و کیبورد را در رنگ مشکی و با قیمت حدود ۸۰۰ هزار تومان تهیه کنند.

نویسنده: مهدی‌یار بلدزاده

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز