قیمت لوازم خانگی روز 19 شهریور 1401/ صمت برنامه ای برای واردات ندارد؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

عدم واردات انواع لوازم خانگی هنوز هم تصمیم وزارت صمت است. برخلاف برخی گفته‌ها و نظرات مبنی بر امکان آزادسازی واردات لوازم خانگی، گفته‌های مقامات مسئول وزارت صمت این ادعاها را رد کرد. این موضوع باعث خواهد شد تا قیمت ال جی ، سامسونگ، سونی و دیگر برندهای معروف همچنان در مدار صعودی باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبر آنلاین، به نظر گفته‌های وزیر صمت به نوعی بر نبود برنامه ریزی برای واردات لوازم خانگی تاکید دارد. این موضوع نگرانی برخی تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان را در پی داشته است. تولیدکنندگان از یک سو نگران از دست دادن بازار و اتلاف سرمایه‌های خود هستند. فروشندگان از شدت گرفتن رکود بازار ابراز نگرانی می‌کنند. مصرف کنندگان نیز از افزایش مداوم قیمت تولیدات داخلی و پایین بودن کیفیت انواع محصولات داخل شکایت دارند. به هر حال فعلا وزارت صمت هیچ برنامه مشخصی درباره واردات لوازم خانگی ارائه نکرده و گفته‌ها درباره این موضوع هیچ به نظر می‌رسد.

با جدیدترین یخچال گران قیمت ال جی آشنا شوید

این روزها کشورهای مختلف در حال استفاده از آخرین تولیدات به‌روز ال جی، سامسونگ و دیگر برندهای مطرح بازار هستند. ال جی یکی از برندهای پرطرفدار و البته گران قیمت لوازم خانگی است که با ممنوعیت واردات نرخ آن چند برابر شد. اخیرا ال جی از یخچال فریزر فوق مدرن خود با نام «مود آپ» در ایفا 2022 رونمایی کرد. این یخچال به اسپیکرهای بلوتوثی، پنل‌های نورانی و چندین امکانات دیگر مجهز شده است.

راز آسمان پایتخت

یخچال جدید ال جی تنها برای خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی‌ها یا تولید آب سرد و یخ کاربرد ندارد. این محصول با اتصال به اینترنت و بهره مندی از نمایشگرهای شفاف و تلویزیون، به نوعی باعث سرگرمی در آشپرخانه می‌شوند. این یخچال به مواردی مجهز است که به نوعی با آیتم‌های طبیعت هماهنگی دارند. البته برند ال جی محصولات دیگری هم دارد که به آخرین فناوری روز دنیا مجهز هستند.

در جدول زیر قیمت برخی از محصولات ال جی ذکر شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز