قیمت لوازم خانگی روز 15 شهریور 1401/ بالاخره واردات انجام می‌شود؟

لست سکند

این روزها بازار تدوین آیین نامه برای واردات محصولات مختلف داغ و پررونق است. اخیرا برخی فعالان و کارشناسان حوزه لوازم خانگی از آزاد شدن واردات برندهای خارجی لوازم خانگی خبر دادند. اما سیدرضا فاطمی‌امین اعلام کرده که این مجموعه برنامه‌ای برای واردات لوازم خانگی ندارد. در حال حاضر قیمت آیوا ، سامسونگ، ال جی و دیگر برندهای خارجی نسبت به مدل‌های ایرانی بالاتر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که خیلی از مشتریان انواع لوازم خانگی به واردات برندهای معروف امید داشتند، فاطمی‌امین اعلام کرده که طی پنج ماهه نخست امسال 17 درصد رشد تولید لوازم خانگی به وجود آمد. بنابراین نه تنها برنامه‌ای برای واردات لوازم خانگی وجود ندارد، بلکه این وزارتخانه در حال برنامه ریزی برای صادرات تولیدات داخل است. در همین خصوص با برخی کشورها مثل روسیه، عمان و ارمنستان مذاکراتی درباره سرمایه گذاری مشترک صورت گرفته و قرار است قطعه و فناوری ارسال و کالای نهایی تولید شود.

نگاهی گذرا به تاریخچه و قیمت آیوا

یکی از برندهایی که فعالان لوازم خانگی به آزادسازی واردات آن چشم امید داشتند، برند آیوا بود. کارخانه آیوا یک مجموعه فعال تولید محصولات صوتی و تصویری ژاپنی است که سال 1970 فعالیت خود را آغاز کرد. اما بعد چند سال دچار نوساناتی شد و برای مدت طولانی از بازار لوازم خانگی دور ماند تا اینکه سال 2017 جانی دوباره گرفت. هم اکنون این مجموعه خط تولید تلویزیون‌های هوشمند خود را راه اندازی کرده و توانسته مجددا نظر بازارهای جهانی را به خود جلب کند. این شرکت، تلویزیون‌های ال ای دی خود را در مدل‌های مختلف دی3، ام7، ام3 و دی18 و …. به بازار روانه کرده است. به طور کلی تلویزیون‌های آیوا در دو نوع اسمارت و مدل‌های ارزان‌تر به مشتریان فروخته می‌شود. قاعدتا قیمت آیوا با توجه به کیفیت، امکانات و … متفاوت است اما نگاه کلی به تلویزیون‌های این برند نشان می‌دهد که نرخ آن در مقایسه با ال جی، سامسونگ و … معقول‌تر به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر قیمت روز تعدادی از تلویزیون‌های آیوا را نشان می‌دهد؛

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز