قیمت سکه در محدوده 13 میلیون تومانی حبس شد!

امروز قیمت طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 0.39 درصد کم شد و به مرز یک میلیون و 296 هزار و 800 تومانی رسید. قیمت سکه هم در مقایسه با دو روز قبل 95 تومان کم شد و در محدوده 13 میلیون و 145 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ سکه در هفته‌های گذشته تغییرات چندان اساسی را تجربه نکرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر سکه اندکی از مرز مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومانی عقب نشینی کرده است. به نظر می‌رسد که این فلز گرانبها توان چندانی برای شکستن این محدوده مقاومتی ندارد. از طرفی تمایل چندانی هم برای عقب نشینی بیشتر در بازار این فلز گرانبها به چشم نمی‌خورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برخی از معامله گران سکه چشم به نرخ دلار دوخته‌اند. به نظر این گروه در صورتی که قیمت دلار بالاتر از مرز 30 هزار و 200 تومانی قرار بگیرد، احتمالا خریداران زیادی به بازار این فلز گرانبها وارد خواهند شد. در چنین شرایطی زمینه شکست مرز مقاومتی 13 میلیون و 200 هزار تومانی فراهم می‌شود.

ثبات نرخ اونس با شروع تعطیلات سال جدید میلادی

در حال حاضر نرخ اونس هم نسبت به دو روز گذشته 0.06 درصد بالا رفته و توانسته در محدوده هزار و 800 دلاری تثبیت شود. با این حال قیمت اونس نتوانسته قیمت طلا و سکه بازار داخلی را افزایش دهد.

به نظر کارشناسان طلا، قیمت اونس به دلیل آغاز تعطیلات سال میلادی جدید نوسان چندانی نخواهد داشت و در همین محدوده باقی خواهد ماند. ضمن اینکه نگرانی‌ها هم درباره سویه جدید کرونا کم شده و این عامل هم در ثبات نرخ اونس اثر به سزایی دارد. دنیل پاویلیونس، استراتژیست ارشد بازار طلا، بیان کرده که سال جدید برای طلا سال خوبی است و رکورد شکنی‌های این فلز گرانبها ادامه دارد.

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز