قیمت سکه در بلاتکلیفی به سر می برد

امروز قیمت طلا و سکه هم تحت تاثیر نرخ دلار اندکی افت داشت. نرخ طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.03 درصد افت پیدا کرد و به محدوده یک میلیون و 286 هزار و 800 تومان رسید. قیمت سکه امامی هم با کاهش 20 هزار تومانی در مقایسه با دیروز، 13 میلیون و 45 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در صورتی که نرخ دلار در محدوده 29 هزار و 700 تومانی ثابت شود، احتمال سقوط ارزش سکه به مرز 12 میلیون و 600 هزار تومانی افزایش پیدا خواهد کرد. در چنین شرایطی بعید است که سکه بتواند مرز 13 میلیون تومانی را حفظ کند و احتمالا بار دیگر به کانال 12 میلیون تومانی باز خواهد گشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

البته برخی از بازیگران بازار سکه افت قیمت دلار را مقطعی می‌دانند و معتقدند به زودی این ارز خارجی وارد روند صعودی خواهد شد. اگر بازیگران بزرگ این بازار از قیمت سکه همچنان حمایت کنند بعید است ریزش بیشتر نرخ این فلز گرانبها اتفاق بیفتاد. شرایط بازار طلا و سکه هم بیانگر این است که در حال حاضر هیچ گونه خرید و فروش جدی انجام نمی‌شود.

به نظر تحلیلگران بازار، قیمت سکه همانند یک هفته اخیر در دامنه 12 میلیون و 800 تا 13 میلیون و 200 هزار تومانی نوسان داشته باشد.

ناپایداری قیمت اونس در تعطیلات کریسمس

قیمت اونس در روزهای تعطیل نیز همچنان در نوسان است. اکنون نرخ این فلزگرانبها نسبت به روز قبل 8.5 درصد کم شده و در محدوده هزار و 803 دلاری قرار دارد. با وجود این کاهش، اما همچنان امیدواری‌ها درباره رشد بیشتر قیمت اونس وجود دارد. در واقع تا زمانی که این فلز گرانبها محدوده هزار و 800 دلاری را حفظ کند، سرمایه گذاران نسبت به صعودی شدن قیمت آن خوش بین هستند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز