قیمت سکه بهار آزادی به زودی کاهش می یابد؟/ سکه های جدید حباب را می‌ ترکانند

قیمت سکه بهار آزادی به زودی کاهش می یابد؟/ سکه های جدید حباب را می‌ ترکانند-کاماپرس
لست سکند

حباب سکه به رقم‌های عجیب و غریبی نزدیک شده و در صورت ریزش، خریداران را با زیانی سنگین مواجه می‌کند.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.
به گزارش کاماپرس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در حال حاضر حباب قیمت سکه نزدیک به ۸ میلیون تومان است.
بیشتر بخوانید:

همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۹۹۹ میلیون تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۱۰۵ میلیون تومان رسیده است. همچنین حباب نیم‌سکه ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار تومان، ربع‌سکه ۵ میلیون و ۵۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۳ میلیون و  ۱۸۵ هزار تومان است.

این در شرایطی است که هر قطعه سکه امامی در بازار ۳۳ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی نیز ۲۹ میلیون و ۵۰۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه 11 میلیون و ۹۳۵ هزار تومان و سکه گرمی ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

به نقل از خبرآنلاین، به باور معامله‌گران با توجه به حباب سنگین قیمت سکه، احتمال اصلاح قیمت‌ها وجود دارد. برخی هم معتقدند که در صورت ورود بازارساز، قیمت سکه کاهش بیشتری خواهد داشت.

برخی کارشناسان نیز عقیده دارند با ورود سکه‌های طرح جدید، حباب سکه تخلیه شده و قیمت سکه‌های طرح قدیم به قیمت واقعی آن‌ها نزدیک می‌شود.

راز آسمان پایتخت

قیمت روز سکه و مقایسه آن با یک ماه و یک سال قبل

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه 25 دی ماه در لحظه تهیه این گزارش، 31 میلیون و 301 هزار تومان اعلام شده است. این قیمت نسبت به یک ماه گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد، بالاترین قیمت سکه امامی در 25 آذر حدود 29 میلیون و 615 هزار تومان بوده است.

قیمت روز سکه بهار آزادی نیز در حال حاضر 28 میلیون و 730 هزار تومان است، این درحالی است که 25 آذر 1402 یعنی یک ماه قبل قیمت این سکه در بالاترین قیمت خود 26 میلیون و 20 هزار تومان بود.

شایان ذکر است که 25 دی ماه سال گذشته قیمت سکه امامی 21 میلیون و 255 هزار تومان و قیمت سکه بهار آزادی 20 میلیون و 210 هزار تومان بوده که به ترتیب افزایش بیش از 10 میلیون و 8 میلیون تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز