قیمت روز لوازم خانگی 1 شهریور 1401/ مایکروویوهای معمولی در چه بازه قیمتی هستند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

محمدحسین اسلامیان، نائب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی، اعلام کرده که خرید لوازم خانگی اولویت دوم و حتی سوم مردم شده و در حال حاضر مسئله اصلی آن‌ها نیست. کمبود لوازم خانگی در بازار وجود ندارد اما خریداران دیگر مانند گذشته از لوازم موجود استقبال نمی‌کنند و در واقع خریداری ندارند. بررسی بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد با وجود ثبات نسبی قیمت مایکروویو ، فرتوکار، یخچال و … افراد کمتری برای خرید آن‌ها مراجعه می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اسلامیان در گفت و گو با ایلنا بیان کرده که هم اکنون رکود بسیار شدیدی در بازار لوازم خانگی وجود دارد. از یک طرف قدرت خرید مردم بسیار پایین آمده و از طرف دیگر مواد اولیه تولید این محصولات، حامل‌های انرژی، دستمزد بسیار بالا رفته است. همین موضوع باعث شده تا با وجود نبود خریدار، قیمت لوازم خانگی بالاتر برود. در حال حاضر شرکت‌هایی در بخش لوازم خانگی هستند که با شرایط خاص، انواع محصولات را به صورت اقساطی در دوره زمانی یک الی دو ساله به فروش می‌رسانند تا اندکی از رکود بازار بکاهند. اما پرداخت همین اقساط هم برای مردم در شرایط کنونی دشوار است.

قیمت مایکروویو ها + مشخصات

مایکروویو یکی از لوازم خانگی خاص و البته کاربردی برای منازل کوچک است. افرادی که در خانه‌هایکوچک زندگی می‌کنند و فضایی زیادی برای خرید گاز فردار ندارند، استفاده از گازهای صفحه‌ای و مایکروویو به آن‌ها توصیه می‌شود. مایکروویو یکی از وسایل مدرن آشپزی است که سرعت طبخ و گرم کردن غذاها را بالا می‌برد. این وسایل با امواج مخصوص بدون کمترین مشکلی ماده غذایی مورد نظر شما را گرم یا پخته می‌کنند. مایکروویوها در اندازه‌ها و مشخصات مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و قیمت‌های مختلفی دارند. معمولا یک مایکروویو با قابلیت گرم کردن و طبخ غذا برای یک خانواده در اندازه 20 تا 25 لیتری است. برخی مایکروویوها گزینه‌های مانند گریل و فر همرفتی دارند و ظرفیت آن‌ها به 40 لیتر هم می‌رسد. ضمنا مایکروویو استاندارد خانواده در حدود 850 تا 900 است. تمامی قابلیت‌های اضافی روی قیمت مایکروویو موثر است و نرخ آن را بالاتر می‌برد.

راز آسمان پایتخت

در جدول زیر قیمت مایکروویو های پرفروش بازار برای اطلاع بیشتر خوانندگان ارائه شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز