قیمت روز دلار 7 خرداد 1402/ نرخ ارز اندکی کم شد

دلار-کاماپرس

دلار در تابلو مرکز مبادلات طلا و ارز کشور باز هم کاهشی شد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.01 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 499 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 97 روز گذشته 7.72 درصد کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها نوسانات قیمت دلار کم شده و به نظر معامله گران منتظر حضور سلطان عمان در ایران هستند. بسیاری از فعالان و معامله گران باور دارند که سفر سلطان عمان در ایران پیامدهای مثبتی برای کشور به همراه خواهد داشت. تجربه نشان داده که این مقام مسئول عرب در هر سفر به کشور توشه‌ای را برای معامله گران به همراه آورده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

معامله گران و فعالان بازار ارز بر این باورند که احتمالا سفر سلطان عمان به ایران در روزهای آینده قیمت دلار بازار غیررسمی را با نوسانات زیادی همراه خواهد کرد. اما طرف‌های افزایشی بازرا معتقدند که این نوسان صعودی خواهد بود. در مقابل کاهشی‌ها بر این باور هستند که سفر مقام مسئول عمانی به ایران نویددهنده کاهش قابل توجه نرخ دلار است.

آریاک سفر

تحلیل فنی نرخ ارز

از دیدگاه تحلیلگران ارزی، در حال حاضر نرخ 52 هزار و 200 تومانی برای دلار حائز اهمیت است. در صورتی که قیمت دلار از این محدوده عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن وجود خواهد داشت، در غیر این صورت احتمال کاهش آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز قیمت پوند و یورو هم کاهش پیدا کرد. هم اکنون قیمت پوند نسبت به روز قبل 0.01 درصد کم شده و به مرز 52 هزار و 482 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 7 تومان کاهش پیدا کرده و در محدوده 45 هزار و 597 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز