قیمت روز دلار 6 خرداد 1402/ نرخ ارز در فاز تثبیت

دلار-کاماپرس

مجددا دلار وارد فاز تثبیت شده و هم اکنون در یک ثبات نرخ به سر می‌برد. در حال حاضر قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دو روز قبل تغییری نداشته و همان محدوده 42 هزار و 506 تومان را حفظ کرده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 96 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و 42 هزار و 506 تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دو خبر مهم بازار ارز را تحت تاثیر قرار داده و معامله گران را دچار سردرگمی کرده است. طرف کاهشی بازار نسبت به اخبار سفر سلطان عمان امیدوار است و معتقد است که به زودی و با این مسافرت نرخ دلار در مدار کاهشی قرار خواهد گرفت. اما طرف افزایشی بازار سعی در برجسته کردن خبر نشست شورای حکام و تبعات احتمالا منفی این نشست دارد. در واقع افزایشی‌ها بر این باور هستند که احتمالا نتیجه این نشست دوباره قیمت دلار را بالای مرز 52 هزار تومانی خواهد رساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اثرگذاری قیمت دلار هرات روی نرخ ارز داخلی

قیمت دلار بازار غیررسمی بسیار به نرخ ارز هرات حساس شده و تغییرات آن را دنبال می‌کند. قیمت دلار هرات در اواسط هفته گذشته بالای مرز مقاومتی حائز اهمیت 52 هزار و 200 تومانی قرار گرفت. اما با انتشار و گسترش خبر سفر سلطان عمان، نرخ ارز هرات از این مرز مقاومتی عقب نشینی کرد و باعث شد تا قیمت دلار در بازار تهران نیز کاهش پیدا کند.

امروز قیمت یورو و پوند نیز در مدار کاهشی قرار گرفتند. نرخ یورو در روز جاری نسبت به دو روز قبل 13 تومان کم شد و به مرز 45 هزار و 566 تومانی رسید. قیمت پوند نیز در مقایسه با پنج شنبه 59 تومان کاهش پیدا کرد و 52 هزار و 465 تومان شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز