قیمت روز دلار 3 خرداد 1402/ تمایل نرخ ارز به صعود بیشتر

دلار -کاماپرس
لست سکند

هم اکنون دلار بازار رسمی در کانال 42 هزار تومانی قرار دارد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دو روز پیش 0.25 درصد بالا رفته و به مرز 42 هزار و 462 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 93 روز پیش 7.72 درصد کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبرهای مختلفی روی بازار ارز موثر است و این روزها اخبار سیاسی مختلف در این بخش جولان می‌دهند. هم اکنون اخبار پررنگ بازار ارز نشست آتی شورای حکام و احتمال سفر مدیرکل آژانس انرژی اتمی به تهران است. به نظر کارشناسان در صورتی که وساطت عمان برای روابط ایران و مصر کارساز باشد، احتمالا نوسان بازار ارز کاهش پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

چه عواملی سیگنال صعود قیمت دلار را ارسال کردند؟

البته عده‌ای از تحلیلگران تکنیکال معتقدند که همچنان زمینه صعودی در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد. زیرا دلار هرات در معاملات روز سه شنبه نتوانست پایین مرز حمایتی مهم 52 هزار و 200 تومانی باقی بماند. به همین دلیل پیش بینی می‌شود معامله گران بازار داخلی سیگنال صعودی را دریافت کرده‌اند. گذشته از این مورد، باقی ماندن قیمت سکه در کانال 32 میلیون تومانی و رشد حباب سکه نیز روی نگرش معامله گران اثرگذار بود و باعث شد تا بسیاری از فعالان بازار ارز نسبت به صعود دوباره قیمت دلار امیدوار شوند.

برخلاف رشد قیمت دلار، نرخ پوند و یورو در مدار نزولی قرار گرفت. هم اکنون قیمت پوند نسبت به دو روز قبل 93 تومان کم شده و به مرز 52 هزار و 631 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با دوشنبه 0.06 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 45 هزار و 799 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز