قیمت روز دلار 2 خرداد 1402/ شروع صعود نرخ ارز

لست سکند

بالاخره بعد از چند روز قیمت دلار در تابلو معاملات طلا و ارز تغییر پیدا کرد و بالا رفت. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 110 تومان بیشتر شده و به مرز 42 هزار و 462 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 92 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کاهش داشت و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر تغییر مسئول شورای امنیت ملی کشور باعث شده تا قیمت دلار تغییر داشته باشد. به نظر کارشناسان ارزی این قبیل اخبار و اتفاقات روی بازار ارز و نرخ دلار موثر هستند. هم اکنون فعالان منتظر ورود دوباره نقدینگی و سرمایه به بازار ارز هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در چه صورتی قیمت دلار کم خواهد شد؟

قیمت دلار طی دو هفته اخیر به دلیل فروش ارز و سکه برای ثبت نام در دومین طرح خودرویی کشور در یک محدوده مشخص گیر افتاد و توان عبور مرزهای قیمتی مشخصی را نداشت. در صورتی که مجددا فعالان بازار ارز و طلا به دنبال سرمایه گذاری دارایی خود در بازار بورس یا خودرو باشند، قاعدتا در نقش فروشنده قرار خواهند گرفت و این موضوع سبب خواهد شد تا مجددا قیمت دلار کاهش پیدا کند.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بازار بورس صعود خوبی داشته و شاخص کل آن جهش پیدا کرده است. این احتمال وجود دارد که سرمایه گذارانی از بازار دلار به این بخش کوچ کنند.

امروز قیمت پوند و یورو مانند دلار افزایش پیدا کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به دیروز 136 تومان بالا رفته و به مرز 52 هزار و 860 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.25 درصد بیشتر شده و در محدوده 45 هزار و 948 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز