قیمت روز دلار 3 دی 1401/ پیشروی نرخ تمام ارزهای پرمتقاضی

لست سکند

قیمت دلار همچنان در مدار صعودی قرار دارد و اکنون یک گام به کانال 40 هزار تومانی نزدیک‌تر شده است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دو روز پیش 1.88 درصد بیشتر شد و در محدوده 39 هزار و 300 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با پنج شنبه 0.01 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 36 هزار و 219 تومان رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در کانال‌های فردایی تا مرز 40 هزار تومانی پیش رفت، با این حال معاملات آن در روز جاری در همان محدوده 39 هزار تومانی انجام می‌شود. چهارشنبه قبل اخباری درباره امکان گفت و گوی دوباره سران کشورهای غربی و ایران منتشر شد که به نظر روی روند قیمتی دلار اثرگذار بود. زیرا دلار از کانال 38 هزار تومانی صرف نظر کرد و به سرعت به سمت کانال 37 هزار تومانی عقب نشینی داشت. اما بعد از انتشار این خبرها، سخنانی از سران کشورهای آمریکایی و اروپایی درباره تیره و تار بودن آینده برجام مطرح شد. به نظر همین مسائل سبب شد تا دوباره خریداران با قدرت بیشتری به بازار برگردند و نرخ دلار باز هم پیشروی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی قیمت دلار

هم اکنون دلار بالای محدوده 39 هزار و 200 تومانی قرار دارد. به اعتقاد تحلیلگران در صورتی که دلار بتواند این مرز قیمتی را حفظ کند، احتمال پیشروی آن تا نیمه کانال 39 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو نیز افزایش پیدا کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دو روز قبل 1.86 درصد بیشتر شد و به مرز 41 هزار و 740 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با پنج شنبه 884 تومان بالا رفت و در محدوده 47 هزار و 419 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز