قیمت روز دلار 1 دی 1401/ بازگشت سریع نرخ ارز!

لست سکند

دلار بعد از یک توقف کوتاه مدت در کانال قیمتی 37 هزار تومانی، امروز مجددا به کانال 38 هزار تومانی بازگشت. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 1.32 درصد بالاتر رفت و به مرز 38 هزار و 561 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.02 درصد کم شد و در محدوده 36 هزار و 230 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی از کارشناسان و فعالان بازار ارز، برگشت دلار به کانال 37 هزار تومانی در اثر انتشار اخبار مثبت برجامی و احتیاط خریداران اتفاق افتاد. به باور این گروه، افت قیمتی شکل گرفته در قیمت دلار بارز بود و انتظار می‌رفت نرخ این ارز به سرعت به کانال 38 هزار تومانی بازگردد. به اعتقاد تحلیلگران فنی بازار، اکنون دلار برای صعود بیشتر مرز مقاومتی 38 هزار و 800 تومانی را در پیش دارد. در صورتی که نرخ دلار از این مرز قیمتی عبور کند، دستیابی آن به کانال 39 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود، در غیر این صورت رشد قیمتی چندانی برای این ارز اتفاق نخواهد افتاد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

احتمال اثرگذاری اخبار برجام روی قیمت دلار

به نظر همچنان قیمت دلار به اخبار برجامی حساس است. بنابراین اگر اخبار جدیدی در این خصوص منتشر شود یا مقامات مسئول کشورهای غربی و داخل ایران اظهارات تازه‌ای درباره توافق مطرج کنند، این موضوع به سرعت باعث کاهش یا افزایش قیمت دلار خواهد شد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز مانند دلار رشد پیدا کردند. نرخ پوند نسبت به روز قبل 1.32 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 46 هزار و 693 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 1.41 درصد بیشتر شد و در محدوده 40 هزار و 994 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز