قیمت روز دلار 30 آذر 1401/ صرف نظر نرخ ارز از کانال 38 هزار تومانی

تور لحظه آخری-کاماپرس

دلار بازار آزاد بالاخره اندکی از مواضع قیمتی بالا فاصله گرفت و به سمت کانال 37 هزار تومانی عقب نشینی کرد. امروز نرخ دلار نسبت به روز قبل 0.92 درصد کم شد و به مرز 37 هزار و 900 تومانی رسید. قیمت دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 0.23 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 36 هزار و 518 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارزی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی از کارشناسان ارزی، هنوز قیمت دلار به اخبار برجامی توجه دارد و صرف نظر از وضعیت اقتصادی و میزان نقدینگی، با انتشار اخبار این حوزه واکنش بیشتری نشان می‌دهد. به نظر این گروه، توییت جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا، و اظهارات امیر عبداللهیان، سخنگوی وزارت خارجه، تا حدی باعث کاهش انتظارات درباره تداوم نرخ دلار شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخبار برجامی؛ یکی از عوامل کاهش قیمت دلار در روز جاری

براساس آخرین اخبار، روز گذشته امیرعبداللهیان با بورل در منطقه بحرالمیت اردن دیدار داشتند. طبق گزارشات اخیر، در این دیدار علی باقری، مذاکره کننده ارشد کشور، و انریکه مورا، هماهنگ کننده مذاکرات ایران و دیگر کشورهای غربی، نیز حضور داشتند. براساس آخرین گفته وزیر امور خارجه ایران، طی این دیدار در مورد همه ابعاد توافق وین گفت و گو شد و بورل نیز بر عزم کشورهای غربی بر به نتیجه رسیدن مذاکرات وین تاکید کرد. به گفته مقامات هر دو طرف، این دیدار سازنده و دوستانه بود.

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ پوند و یورو نیز مانند دلار ریزش داشت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به دیروز 2.5 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 45 هزار و 893 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل 2.12 درصد کم شد و در محدوده 40 هزار و 253 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز