توقف اسکناس آمریکایی در نزدیکی مرز حساس/ قیمت روز دلار 29 آذر 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار بالاخره از حالت سکون خارج شد و باز هم در مدار صعودی حرکت کرد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 0.23 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز 38 هزار و 760 تومانی رسید. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 60 تومان کم شد و در محدوده 36 هزار و 200 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت دلار مایل به افزایش بیشتر است و بازار بر اثر رشد انتظارات تورمی همچنان در کانال صعودی پیشروی خواهد کرد. به باور گروهی از تحلیلگران فنی، در صورتی که قیمت دلار به مرز 38 هزار و 800 تومان برسد، امکان رشد بیشتر قیمت این ارز دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر دلار امکان فتح این کانال قیمتی را نداشته باشد، امکان نزول آن وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نظرات مختلف درباره قیمت دلار در روزهای آینده

به نظر گروهی از فعالان ارزی، در حال حاضر و با نزدیک شدن به سال نو میلادی، تقاضا برای ارز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل فشار خرید در بازار بیشتر شده و خریداران بیشتری به این بخش وارد شده‌اند. به باور این گروه تا 10 روز آینده این وضعیت ادامه خواهد داشت و پس از آن فشار از روی بازار ارز برداشته خواهد شد. اما برخی دیگر نظر کاملا مخالفی دارند و بیشتر به مسائل سیاسی و اقتصادی شکل گرفته معطوف هستند.

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ یورو نیز در مدار صعودی قرار گرفت اما قیمت پوند کاهش پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.24 درصد کم شد و به مرز 47 هزار و 58 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با روز قبل 162 تومان بالاتر رفت و در محدوده 41 هزار و 194 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز