قیمت روز دلار 27 آذر 1401/ بالانس نرخ ارز!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دلار بدون تغییر قیمتی همان مرز قبلی را در کانال 38 هزار تومانی حفظ کرد. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل ثابت ماند و در همان محدوده 38 هزار و 230 تومانی معامله شد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز گذشته 76 تومان کمتر شد و در محدوده 36 هزار و 280 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود صعودی بودن قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته، اما امروز نرخ این ارز در بازار آزاد تغییری نداشت. در واقع برخی معامله گران بر این باور بودند که با رشد قیمت دلار در معاملات پشت خطی به نظر نرخ این ارز در جریان معاملات امروز صعودی شود، اما این اتفاق نیفتاد. گذشته از مسائل سیاسی و اقتصادی که این روزها برای کشور به وجود آمده، رشد بی‌وقفه نرخ حواله درهم و رشد قیمتی دلار در بازارهای همسایه باعث شده تا قیمت ارز در بازار تهران نیز صعود قابل توجهی داشته باشد.

 اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

انتظار بازار ارز برای حرکت بعدی

اکنون معامله گران بازار ارز منتظر سفر نمایندگان آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران هستند. به نظر برخی از فعالان و کارشناسان ارزی، این سفر روی بازار ارز اثر خواهد گذاشت. برخی این سفر را نکته مثبتی برای بازار ارز قلمداد کرده‌اند، در حالی که گروهی از فعالان و کارشناسان با استناد به سخنان مقامات سیاسی کشورهای غربی، نسبت به این دیدار نمایندگان آژانس امیدوار و خوش بین نیستند.

نرخ پوند و یورو در روز جاری رشد پیدا کرد. قیمت پوند نسبت به روز قبل 364 تومان بالاتر رفت و به مرز 46 هزار و 445 تومانی رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 317 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 40 هزار و 481 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز