قیمت روز دلار 29 فروردین 1402/ تحلیل فنی نرخ ارز

دلار از رشد قیمتی دست بردار نیست و همچنان در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.33 درصد بیشتر شد و به مرز 42 هزار و 167 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 57 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار غیررسمی همچنان بالای محدوده 50 هزار تومانی است اما نتوانسته از مرز 52 هزار تومانی عبور کند. برخی از افزایشی‌های بازار طی روزهای اخیر تلاش کردند تا قیمت این ارز را از محدوده ذکرشده عبور دهند اما موفق نبودند. امروز برخی از معامله گران بزرگ بازار ارز سعی داشتند با شایعه رشد قیمت بنزین، آتشی در بازار ارز روشن کنند و قیمت دلار را به سمت کانال‌های بالاتر هل بدهند. اما این اتفاق باز هم رقم نخورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

تداوم صعود قیمت دلار با چراغ سبز حواله درهم

از لحاظ تحلیل فنی، در صورتی که قیمت دلار پایین کانال 52 هزار تومانی نوسان داشته باشد، رشد نرخ دلار اتفاق نخواهد افتاد. این روزها نرخ حواله درهم نیز تغییر خاصی نداشته که زمینه ساز رشد قیمت دلار شود. در صورتی که نرخ حواله درهم بالای مرز 14 هزار و 200 تومانی تثبیت شود، امکان رشد قیمت دلار دور از انتظار نخواهد بود. اما تا زمانی که نرخ درهم پایین مرز یادشده است، احتمال افزایش قیمت دلار ضعیف خواهد بود.

قیمت پوند و یورو هم در روز جاری رشد پیدا کرد. امروز نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.43 درصد بالا رفت و به مرز 52 هزار و 434 تومان رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 137 تومان بیشتر شد و در محدوده 46 هزار و 282 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز