قیمت روز دلار 27 فروردین 1402/ معامله گران بزرگ بازار ارز را ترک کردند؟

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 0.44 درصد بالاتر رفته و به مرز 41 هزار و 911 تومان رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 55 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر همچنان خریداران و فروشندگان زیادی در بازار ارز حاضر نیستند و معاملات معنادار و قابل توجهی از دلار اتفاق نمی‌افتاد. به نظر فعالان ارزی، احتمالا گروهی از سرمایه گذاران به بازار سهام روی آورده‌اند و به همین دلیل بازار ارزی ساکن شده است. عدم ورود خریداران بزرگ به بازار ارز باعث خواهد شد تا قیمت دلار رشد خاصی نداشته باشد و نرخ این ارز در بازار غیررسمی همان محدوده 50 هزار تومانی را حفظ کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

رشد نرخ درهم، قیمت دلار را بالا می برد؟

اکنون بعضی از فعالان بازار ارز به نرخ درهم و تغییرات آن توجه ویژه‌ای دارند. در واقع این گروه معتقدند در صورتی که نرخ حواله درهم بالای مرز 14 هزار و 200 تومانی تثبیت شود، احتمالا افزایشی‌های بازار ارز فعالیت بیشتری خواهند داشت. در حال حاضر نرخ حواله درهم امارات نیز تغییر خاصی نداشته و به نظر این مسئله هم در کاهش حضور فعالان ارزی موثر بوده است. در صورتی که هیچ اخبار جدیدی به بخش ارزی مخابره نشود، این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار صعودی حرکت کردند. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 232 تومان بالاتر رفته و به مرز 52 هزار و 7 تومانی رسیده است. نرخ یورو هم در مقایسه با روز گذشته 0.44 درصد رشد داشته و در محدوده 46 هزار و 123 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز