قیمت روز دلار 26 فروردین 1402/ پیشروی نرخ ارز در کانال 41 هزار تومانی

لست سکند

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 12 تومان رشد پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 724 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 54 روز قبل 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها بازار خودرو و بورس نوسان زیادی دارند و همین موضوع موجب شده تا معامله گران ارزی نسبت به فروش ارزهای خود محتاطانه رفتار کنند. رشد ناگهانی نرخ خودرو و آشفتگی این بازار بیانگر این است که خیلی از خریداران خودرو در زمان پیش فروش سود زیادی کسب کرده‌اند. این نوسان شکل گرفته در بازار خودرو که موازی بازار ارز است سبب شده تا معامله گران ارزی هم نسبت به فروش مردد شوند و فعلا دست نگه دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

علت تداوم رشد قیمت دلار و عدم فروش آن چیست؟

تورم مداوم سبب شده تا نوسان در بازار خودرو، سرمایه و … شکل بگیرد. به تبع معامله گران ارزی نیز تحت تاثیر این وضعیت قرار خواهند گرفت. بنابراین در چنین حالتی انتظار می‌رود میزان ذخیره ارز و عدم فروش آن بیشتر مشاهده شود. تا زمانی که وضعیت تورمی ادامه پیدا کند، نوسان در بازارهای مختلف وجود خواهد داشت و وضعیت آشفته‌تر خواهد شد. اگر ثبات نسبی در این خصوص به وجود نیاید، احتمالا مردم بیشتر سرمایه خود را به ارزها و کالاهای دیگر تبدیل می‌کنند.

امروز قیمت پوند و یورو برخلاف نرخ دلار، نسبت به دو روز قبل کاهش پیدا کرد. در حال حاضر قیمت یورو نسبت به پنج شنبه 0.57 درصد کم شده و به مرز 45 هزار و 917 تومانی رسیده است. نرخ پوند هم در مقایسه با دو روز پیش 0.89 درصد کاهش داشته و در محدوده 51 هزار و 775 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز