قیمت روز دلار 24 فروردین 1402/ نرخ ارز در تعطیلات به سر می برد

دلار در قیمت دو روز گذشته خود در جا زد. هم اکنون قیمت دلار در مرز 41 هزار و 712 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 52 روز پیش 7.72 درصد کاهش داشت و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز بسیاری از صرافی‌ها حالت نیمه تعطیل داشتند و معاملات چندانی اتفاق نیفتاد. از همین رو نرخ دلار ثابت باقی ماند. معمولا معامله گران کاربلد در روزهای ما بین تعطیلات دارایی خود را در معرض ریسک قرار نمی‌دهند و در حالت استراحت به سر می‌برند. قبلا تحلیلگران بازار ارز پیش بینی کرده بودند که معامله گران در روز جاری معاملات سنگین و قابل توجهی نخواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته فعالان و کارشناسان بازار ارز، معمولا هنگامی معامله گران در روزهای ما بین تعطیلات رفتار احتیاطی ندارند و به معاملات خود ادامه خواهند داد که براساس اخبار و وضعیت موجود پیش بینی کنند نوسان قابل توجهی در راه است. سپس براساس وضعیت پیش بینی شده به خرید و فروش وسیع دلار می‌پردازند.

آریاک سفر

این روزها قیمت دلار با انتظارات تورمی هماهنگ نیست

در حال حاضر جانب احتیاط در بازار ارز پررنگ است و گویا معامله گران تمایل چندانی به حضور در این بخش ندارند. به نظر فعالان، هنوز بازار ارزی خود را با انتظارات تورمی هماهنگ نکرده و از این رو نوسانات قیمتی دلار محدود شده است.

برخلاف نرخ دلار، قیمت پوند و یورو همچنان در حال رشد و افزایش است. امروز نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 0.61 درصد بالا رفت و به مرز 52 هزار و 165 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با سه شنبه، 321 تومان بیشتر شد و در محدوده 45 هزار و 891 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز