قیمت روز دلار 21 فروردین 1402/ دامنه نوسان نرخ ارز محدود است

لست سکند

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 504 تومان دیگر بالا رفت و به مرز 41 هزار و 492 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 49 روز گذشته 7.72 درصد افت پیدا کرده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان و تحلیلگران بازار ارز بر این باورند که کاهش ریسک پذیری در این بخش باعث شده تا نرخ دلار در یک بازه 2 هزار تومانی نوسان داشته باشد و توان عبور یا عقب نشینی از این محدوده قیمتی را پیدا نکند. بررسی میدانی بازار ارز بیانگر این است که سفته بازان و سرمایه گذاران به ریسک و خرید و فروش دلار مایل نیستند و در حاشیه بازار نظاره گر هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پیش بینی قیمت دلار

به اعتقاد فعالان ارزی، بازار در حال کف سازی جدید است و احتمالا کف جدید قیمتی همان مرز 50 هزار تومانی باشد. در صورتی که قیمت دلار نوسان پیدا نکند و در همین محدوده ثابت باقی بماند، احتمالا میزان فروش در بازار بیشتر شود و حتی نرخ دلار قادر به حفظ کف 50 هزار تومانی هم نباشد و در کانال 40 هزار تومانی قرار بگیرد.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر هیچ خبر پرقدرت و مهمی به بازار ارز مخابره نشده که قیمت آن را تحت تاثیر قرار بدهد. در صورت تداوم این شرایط احتمالا تا پایان فروردین ماه نرخ دلار ثبات نسبی خواهد داشت.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار صعودی قرار گرفت. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 1.37 درصد بالا رفته و به مرز 51 هزار و 624 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 591 تومان بیشتر شده و در محدوده 45 هزار و 288 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز