قیمت روز دلار 22 فروردین 1402/ نوسان گیران مانع از کاهش نرخ ارز شدند

دلار بالاخره وارد کانال 41 هزار تومانی شد. در حال حاضر قیمت دلار نسبت به روز گذشته 0.52 درصد بالا رفته و به مرز 41 هزار و 712 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 50 روز قبل 3 هزار و 211 تومان کم شده و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دلار در روز جاری مانند روزهای دیگر در یک محدوده قیمتی محبوس بود و به نظر این وضعیت تحت تاثیر شکل گیری دوباره روابط ایران و عربستان شکل گرفته است. برخی از تحلیلگران فنی معتقدند که تداوم اخبار پیرامون گشایش روابط ایران و کشورهای همسایه باعث شده تا فشار فروش در بازار افزایش پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز قیمت دلار در برخی مقاطع زمانی پایین کانال 50 هزار تومانی نیز قرار گرفت اما نوسان گیران مانع از کاهش بیشتر قیمت این ارز پرطرفدار شدند و آن را تا مرز 50 هزار و 500 تومانی بالا بردند.

آریاک سفر

ابهام قیمت دلار و احتیاط معامله گران

پیرامون اتفاقات روی داده و گشایش به وجود آمده و همچنین سخنان محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی، برخی از معامله گران همچنان در خرید و فروش‌های خود محتاط هستند. اخیرا فرزین اعلام کرده که بانک مرکزی نرخ‌های بازار آزاد را به رسمیت نمی‌شناسد و همین مسئله باعث شده تا برخی احتمال دهند که بازارساز در روزهای آینده با عرضه شدید مانع از رشد قیمت ارز در بازار غیررسمی خواهد شد.

امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی حرکت کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 0.52 درصد بالا رفت و به مرز 51 هزار و 827 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز گذشته 290 تومان بیشتر شد و در محدوده 45 هزار و 528 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز