قیمت روز دلار 28 فروردین 1402/ سکون بازار ارز

قیمت دلار در روز جاری نسبت به دیروز 116 تومان رشد پیدا کرد و به مرز 42 هزار و 27 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با 56 روز قبل 7.72 کاهش داشت و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تعطیلات پیش رو باعث شده تا گمانه زنی‌هایی درباره قیمت دلار به وجود آید. برخی از فعالان ارزی معتقدند که در تعطیلات پیش رو حجم مسافرت‌های خارجی بالا خواهد رفت و این موضوع روی نرخ ارز موثر خواهد بود. اما گروهی از فعالان بر این باورند که حجم سفرهای خارجی در همین مدت محدود تعطیلات به اندازه‌ای نخواهد بود که قیمت دلار را تحت تاثیر قرار دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

دلیل عمده عدم نوسان قیمت دلار طی یک هفته اخیر

دلار طی یک هفته گذشته نوسان خاصی را تجربه نکرد. بازارهای موازی دلار در روزهای جاری رشد خوبی را تجربه کردند و به نظر یکی از دلایل عمده عدم نوسان قیمتی این ارز پرطرفدار همین موضوع باشد. بازار سهام یکی از این بازارها است که به شدت در حال صعود است و به نظر سرمایه گذاران زیادی جذب این بخش شده‌اند. به اعتقاد گروهی از فعالان بازار ارز، تا زمانی که صعود بازار سرمایه ادامه دارد نوسان جدیدی در بازار دلار اتفاق نخواهد افتاد. در صورتی که خبر جدیدی درباره روابط بین المللی ایران مخابره شود، شاید نرخ دلار اندکی تغییر پیدا کند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز مانند دلار در مدار صعودی حرکت کرد. در حال حاضر نرخ پوند نسبت به دیروز 0.22 درصد بالا رفته و به مرز 52 هزار و 126 تومانی رسیده است. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 26 تومان بیشتر شده و در محدوده 46 هزار و 149 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز