قیمت روز دلار 22 فروردین 1401/ ارز محبوب در یک قدمی کانال 28 هزار تومانی

لست سکند

این روزها دلار در بازار ارزی کشور یکه تازی می‌کند و نرخ آن همواره در حال افزایش است. هم اکنون قیمت دلار بازار آزاد نسبت به دیروز، 0.25 درصد افزایش پیدا کرده و در محدوده 27 هزار و 970 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته، 0.03 درصد بالا رفته و به مرز 25 هزار و 145 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود مقاومت بازارساز، نرخ دلار طی دو روز گذشته به سرعت به کانال 28 هزار تومانی نزدیک‌تر شد. در حال حاضر هم مقدار کمی با کانال 28 هزار تومانی فاصله قیمتی دارد. سیگنال‌های زیادی باعث این رشد نرخ دلار شده که از جمله آن‌ها قبول نشدن بسته پیشنهادی ارائه شده ایران به دولت آمریکا بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی معامله گران گذشته از کاهش امیدواری‌ها درباره احیای برجام، نرخ تورم را علت رشد سریع ارزش دلار اعلام کرده‌اند. در واقع اکنون دلار در حال بهینه سازی قیمت خود با سیر صعودی تورم سال 1400 است. چون این گروه از معامله گران معتقدند که قیمت این ارز خارجی متناسب با تورم سال گذشته رشد پیدا نکرد.

احتمال وقوع شوک و کاهش قیمت دلار!

با این حال امروز خبری مبنی بر آزادسازی 7 میلیارد دلار از ارزهای مسدود ایران منتشر شد که شاید بر معکوس شدن روند قیمتی این ارز خارجی در روز جاری یا روزهای آینده تاثیر بگذارد. در واقع احتمال بروز شوک کاهشی به بازار ارز وجود دارد.

در روز جاری نرخ پوند و یورو هم بالا رفت. امروز قیمت پوند در مقایسه با روز گذشته 66 تومان افزایش پیدا کرد و در محدوده 36 هزار و 444 تومانی قرار گرفت. نرخ یورو هم نسبت به دیروز 54 تومان بالا رفت و به مرز 30 هزار و 417 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز