قیمت روز دلار 13 آذر 1401/ امروز نرخ ارز ثابت باقی ماند!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

نرخ دلار ثابت باقی ماند و بازار به یک ثبات نسبی رسید. قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری نسبت به روز قبل تغییری نداشت و در همان محدوده 35 هزار و 790 تومانی معامله شد. اما نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با روز قبل 0.14 درصد رشد پیدا کرد و در محدوده 33 هزار و 950 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از منظر فنی، هنوز دلار امکان جهش قیمتی را پیدا نکرده است. تحلیلگران فنی معتقدند تا زمانی که قیمت این ارز خارجی به بالای مرز 36 هزار و 200 تومانی نرسد، امکان رشد بیشتر نرخ آن وجود نخواهد داشت. البته به نظر این ارز تمایلی به کاهش نرخ هم ندارد. به لحاظ فنی، تا زمانی که نرخ دلار نتواند پایین محدوده 35 هزار و 200 تومانی قرار بگیرد، کاهش بیشتر آن دور از انتظار خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان رشد بیشتر قیمت دلار وجود دارد؟

برخی بر این باورند که در روز جاری قیمت دلار بازار همسایه، نرخ این ارز در بازار داخلی را تحت تاثیر قرار خواهد داد. بنابراین با توجه به رشد قیمت دلار هرات، بعید نیست نرخ این ارز در بازار داخلی بالا برود. اما گروهی دیگر معتقدند با توجه به دخالت بازارساز و کنترل بازار، امکان عبور دلار از مرز 36 هزار تومانی سخت است. همچنان که طی روزهای گذشته افزایشی‌های بازار تلاش کردند تا قیمت دلار را بالا ببرند، اما در این امر موفق نبودند.

نرخ پوند و یورو نیز در روز جاری بدون تغییر باقی ماند. قیمت پوند با توجه به عدم تغییر در همان محدوده 44 هزار و 108 تومانی معامله شد. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز قبل نوسان نداشت و در همان محدوده 37 هزار و 708 تومانی باقی ماند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز