قیمت روز بیت کوین 30 بهمن 1401/ خیز برای کانال 26 هزار دلار!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 42 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 24 هزار و 682 دلاری رسید. برخی از فعالان و کارشناسان بر این باورند که بیت کوین با عبور از محدوده مقاومتی مهم در کانال 24 هزار دلاری، در حال آماده سازی برای ورود به مرز قیمتی 26 هزار دلاری است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شروع سال 2023 برای رمزارز معروف خوب بود و تاکنون نیز سال میلادی جدید روی خوشی به بیت کوین نشان داده است. قیمت بیت کوین طی روزهای اخیر اوج گرفت و بار دیگر امیدواری‌ها نسبت به این رمزارز بالا رفت. طبق آمار و اطلاعات موجود، بیت کوین طی یک هفته گذشته عملکرد درخشانی داشته و 12.13 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بیت کوین پس از اصلاح قیمتی، در محدوده 23 هزار و 325 دلاری با حمایت خوبی مواجه شد و همین موضوع سبب شد تا از نزول بیشتر آن جلوگیری شود. بسته شدن کندل قیمتی این رمزارز بالای مرز قیمتی یاد شده، افزایش حجم خریدها را در پی داشته و روی احساسات سرمایه گذاران تاثیر مثبتی به جا گذاشته است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر بیت کوین برای رسیدن به کانال 26 هزار دلاری با مقاومت 25 هزار و 300 دلاری روبرو است. در صورتی که این رمزارز بتواند به مرز 25 هزار دلاری و محدوده قیمتی یاد شده برسد، احتمالا حرکت بعدی این رمزارز به سمت محدوده 26 هزار دلاری خواهد بود. البته تمام این مسائل پیش بینی است و این امکان وجود دارد شرایطی برای نزول دوباره بیت کوین فراهم شود، به هر حال بهتر است سرمایه گذاران با احتیاط رفتار کنند.

بهترین روش معاملات رمزارزی برای ایرانیان کدام است؟

مراجعه به پلتفرم و بستر مطمئن برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها حائز اهمیت است. کاربران ایرانی که تحت تاثیر مسئله تحریم امکان استفاده از صرافی‌های بین المللی را ندارند بهتر است به وبسایت‌های مطمئن در این حوزه مراجعه کنند و فرآیند معاملات رمزارزی را از این طریق انجام دهند. اوکی اکسچنج یک سایت باسابقه مناسب و مطمئن در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. این بستر بالغ بر پنج سال است که به مشتریان خود خدمات رمزارزی ارائه می‌دهد و امنیت معاملات را برای آن‌ها فراهم می‌کند. ضمنا تیم پشتیبانی این مجموعه همواره در تمامی مراحل معاملات، همراه مشتریان خود هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز