قیمت روز بیت کوین 27 بهمن 1401/ تندروی رمزارز معروف در کانال 24 هزار دلاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 618 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 24 هزار و 631 دلاری رسید. این رمزارز طی 24 ساعت اخیر نزدیک به 9 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی یک هفته گذشته نوساناتی را تجربه کرد که به گفته برخی اصلاح قیمتی آن بعد از رشد طولانی مدت بود. این موضوع نگرانی گسترده‌ای را برای فعالان بازار رمزارزها به وجود آورد. برخی معتقدند که این اصلاح قیمتی بعد از اعلام اقدامات آینده بانک مرکزی آمریکا برای مهار تورم، اتفاق افتاد. اصلاح قیمتی بیت کوین تا حدی بود که نرخ این رمزارز تا پایین کانال 21 هزار دلاری عقب نشینی کرد. اما امروز بیت کوین ریزش چند روز اخیر را جبران کرد و به بالای محدوده 24 هزار و 100 دلاری رسید. همین امر سبب شده تا اندکی دلواپسی فعالان کاهش پیدا کند و دوباره به این بازار امیدوار شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از فعالان بازار رمزارزها و سرشناسان حوزه اقتصادی معتقدند که بیت کوین طی چند سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت و دارندگان آن ثروتمند خواهند شد. یکی از این افراد رابرت کیوساکی، نویسنده و اقتصاددان شناخته شده، است که بیان کرده نرخ بیت کوین تا سال 2025 به مرز 500 هزار دلاری خواهد رسید. به گفته کیوساکی، تا 2025 اعتماد به پول آمریکا از بین خواهد رفت و بیت کوین ارز رایج در بین مردم خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

طبق داده‌های گزارش شده از پلتفرم کوین گلس، طی یک شبانه روز گذشته حدودا 52 هزار معامله گر لیکویید شدن که در مجموع ارزش کل معاملات لیکویید شده 211 میلیون دلار اعلام شد.

پشتیبانی اوکی اکسچنج؛ وجه تمایز آن با دیگر سایت‌های رمزارزی

خرید و فروش بیت کوین از یک مکان یا شخص معتبر بسیار مهم است. این موضوع از بابت پشتیبانی درست و به موقع اهمیت دارد. در واقع بهتر است معاملات بیت کوین و دیگر رمزارزها از طریق افراد یا در سایت‌های صورت بگیرد که به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند و بلافاصله مشکلات معاملاتی آن را برطرف می‌کنند. اوکی اکسچنج یکی از این سایت‌ها است که طی پنج سال حضور موثر خود توانسته با پشتیبانی مناسب و درست نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند. در حال حاضر بالغ بر 1 میلیون نفر ایرانی از خدمات این سایت استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز