قیمت روز بیت کوین 28 اردیبهشت 1402/ بازگشت رمزارز نامدار به اوج

لست سکند

بیت کوین اندکی از ریزش قیمتی روز گذشته را جبران کرد و بار دیگر کانال 27 هزار دلاری را تجربه کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 49 دلار بالا رفته و به مرز 27 هزار و 410 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 514 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس اطلاعات موجود، توقف افزایش نرخ بهره باعث شده تا بیت کوین بار دیگر به مسیر صعودی خود بازگردد. با وجود ریزش قیمتی بیت کوین طی یک هفته اخیر ولی خرید این رمزارز توسط سرمایه گذاران بزرگ و اصطلاحا نهنگ‌های بازار ادامه داشت. بسیاری از شرکت‌ها و افراد معروف دیگر به ریزش قیمتی این رمزارز توجه ندارند و این ارز دیجیتال را یک سرمایه گذاری مناسب می‌دانند. در این خصوص پل تودور جونز، میلیارد و سرمایه گذاری مشهور آمریکایی، بیت کوین را یک گزینه همیشگی برای سرمایه گذاری اعلام کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

جونز دلیل علاقه شدید خود به بیت کوین را این گونه بیان کرده که این رمزارز تنها چیزی است که انسان‌ها امکان کنترل عرضه آن را ندارند. جونز معتقد است که فدرال رزرو آمریکا سیاست‌های پولی سختگیرانه خود را ملایم کرده و احتمالا به زودی شاهد توقف افزایش نرخ بهره خواهیم بود. در صورتی که این اتفاق به طور کامل انجام شود، قیمت بیت کوین و دیگر رمزارزها صعود بیشتری را تجربه خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

براساس تحلیل کلاسیک، هم اکنون بیت کوین محدوده مقاومتی 27 هزار و 496 دلاری را در پیش دارد. در صورتی که قیمت این رمزارز از محدوده مذکور عبور کند امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

بهترین سایت داخلی برای خرید و فروش رمزارزها کدام است؟

در صورتی که شرایط کنونی را برای معامله رمزارزها مناسب می‌دانید، کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری از درگاه مذکور به دلیل داشتن امنیت کافی و تیم پشتیبانی قوی توصیه می‌شود. این مجموعه همواره از آخرین سیستم امنیتی روز دنیا برای حفظ اطلاعات شخصی و سرمایه کاربران خود استفاده می‌کند. تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج نیز به صورت شبانه روزی در تمامی روزهای هفته پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و در صورت بروز مشکل یا مسئله‌ای در جریان معامله رمزارزها آن‌ها را کمک خواهند کرد. معامله گران برای استفاده از خدمات این وبسایت کافی است به صورت اینترنتی به این مجموعه مراجعه داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز