قیمت روز بیت کوین 25 اردیبهشت 1402/ نرخ رمزارز مشهور به کانال 27 هزار دلاری برگشت

بیت کوین با حمایت نهنگ‌ها و دیگر معامله گران بازار دوباره در مسیر صعودی قرار گرفت و اندکی از کاهش قیمت یک هفته اخیر آن جبران شد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 512 دلار بالا رفته و به مرز 27 هزار و 419 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 96 دلاری این رمزارز را نشان می‌دهد. با این حال قرارگیری این رمزارز در مسیر صعودی و دستیابی مجدد آن به کانال 27 هزار دلاری اندکی معامله گران این بازار را آرام کرد. البته پیش از دستیابی بیت کوین به مرز 27 هزار دلاری، کارشناسان و تحلیلگران اعلام کرده بودند که همچنان احساسات معامله گران نسبت به این بازار مثبت است. در واقع بازارهای آتی و مارجین بیت کوین در طول دوره نزولی رخ داده همچنان قوی بودند. این مسئله نشان داد که معامله گران همچنان به صعود قیمت بیت کوین بالای مرز 28 هزار دلاری امیدوار بودند و اکنون این امید بیشتر شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

علاوه بر قوی بودن بازارهای آتی و مارجین، زیاد نشدن فشار فروش در بازار بیت کوین نیز عامل دیگری بود که باعث شد تا کارشناسان و تحلیلگران بهبود زودهنگام قیمت این ارز دیجیتال را پیش بینی کنند. به عبارتی دیگر، برخلاف دوره‌‌های قبل که با نزول بیت کوین فشار فروش این رمزارز زیاد می‌شد و معامله گران آن به وحشت می‌افتادند، اما این بار از این آشوب و نابسامانی خبری نبود. هم اکنون در صورتی که خبر یا مسئله دیگری به بازار رمزارزها مخابره نشود، احتمالا روند صعودی بیت کوین ادامه پیدا خواهد کرد.

اطلاعات پنج ارز دیجیتال برتر این هفته در سایت اوکی اکسچنج

بررسی لحظه به لحظه ارزهای دیجیتال به دلیل زیاد بودن تعداد آن‌ها و همچنین شرایط اینترنت کشور کار بسیار دشوار است. به همین دلیل بهتر است از مطالب جامع و کاملی که درباره ارزهای دیجیتال برتر هر هفته منتشر می‌شود استفاده کرد. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر رمزارزی در ایران است که ضمن فراهم کردن بستر مناسب برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها هر هفته اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال برتر هفت روز گذشته را منتشر می‎‌کند. افراد به منظور کسب این اطلاعات کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند. تاکنون بیشتر از 1 میلیون کاربر از سراسر نقاط کشور از خدمات مختلف این مجموعه استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز