قیمت روز بیت کوین 23 اردیبهشت 1402/ رمزارز معروف 26 هزار دلاری شد

لست سکند

بیت کوین شرایط مساعدی ندارد و نتوانسته به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی حرکت کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 345 دلار بالا رفت و به مرز 26 هزار و 755 دلاری رسید. عملکرد یک ماهه این رمزارز کاهش 3 هزار و 517 دلار کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از هفته گذشته تاکنون کاهش قیمت زیادی را تجربه کرده و این موضوع روی تصورات معامله گران از این بازار موثر بوده است. به نظر قیمت بیت کوین در پی انتشار شایعه فروش بخشی از بیت کوین‌های توقیف شده توسط دولت آمریکا سقوط را تجربه کرد. با این وجود، بررسی داده‌های آن چین نشان می‌دهد که نهنگ‌ها همچنان به خرید بیت کوین ادامه می‌دهند و به این میزان کاهش قیمت توجهی ندارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در این رابطه اکسل آدلر، تحلیلگر آن چین، بیان کرده که روند انباشت و توزیع بیت کوین بدون تغییر ادامه دارد. بازیکنان بزرگ از بازیکنان کوچک‌تر پیشی گرفته و به خرید این رمزارز ادامه می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

با وجود این ریزش قیمت بیت کوین، معامله گران بزرگ رمزارزها بر این باورند که این ارز دیجیتال به زودی جای پول فیات را خواهد گرفت. هم اکنون معامله گران و شرکت‌های بزرگی به دنیای رمزارزها و ارزهای دیجیتال مهم توجه دارند. در این خصوص مایکل سیلور، بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی، بیان کرده که پول در حال مرگ است. سیلور در این خصوص به جریان شکست‌های ارزی اخیر اشاره داشته و معتقد است به زودی باید با دنیای پول‌های فیات خداحافظی کرد.

در شرایط کنونی از کجا ارز دیجیتال بخریم؟

با وجود اینکه نرخ بیت کوین و دیگر رمزارزها در مرز کاهشی است، اما باید همواره با در نظر گرفتن تحلیل‌های گوناگون و وضعیت قیمتی هر روزه ارزهای دیجیتال اقدام به فروش کرد. شاید در بررسی وضعیت رمزارزها مشخص شود که شرایط کنونی برای خرید مناسب است. به هر حال ابتدا باید اطلاعات درست و نمودار قیمتی رمزارز مورد نظر را بررسی کرد سپس به معامله پرداخت. برای کاربران ایرانی امکان استفاده از خدمات رمزارزی صرافی‌های جهانی وجود ندارد. اما در داخل صرافی رمزارزی به وجود آمده که امکان خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را فراهم کرده است. اوکی اکسپنج یک درگاه معتبر است که شرایط را برای معامله انواع رمزارزها فراهم کرده و توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون کاربر ایرانی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز