قیمت روز بیت کوین 20 اردیبهشت 1402/ ناتوانی پادشاه رمزارزها در عبور از کانال 27 هزار دلاری

لست سکند

بیت کوین همچنان توانایی عبور از مرز 27 هزار دلاری را ندارد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 0.15 درصد کم شده و به مرز 27 هزار و 607 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 836 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روند کاهش قیمت بیت کوین بعد از انتشار اطلاعات درباره وضعیت اقتصادی آمریکا شکل گرفت. اکنون پیش بینی‌های درباره کاهش سخت گیری فدرال رزرو برای بهبود شرایط اقتصادی وجود دارد. به گفته کارشناسان تاکنون سیاست‌های سخت گیرانه فدرال رزرو در برابر روند افزایش تورم اثر خوشایندی بر بازار رمزارزها و بیت کوین نداشته است. به نظر برخی از صاحبنظران در صورتی که تورم اندکی کاهش پیدا کند احتمال بهبود وضعیت بیت کوین دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

مارکوس تیلن، رئیس بخش تحقیقات موسسه ماتریکس پورت، در گزارشی که روز سه شنبه توسط این موسسه منتشر شد به احتمال افزایش نرخ بیت کوین در صورت تداوم روند کاهشی نرخ بهره اشاره کرد. به اعتقاد تیلن، کاهش نرخ تورم عامل مثبتی برای بهبود وضعیت دارایی‌های پرریسک مانند بیت کوین است.

راز آسمان پایتخت

تیلن بیان کرده در صورتی که نرخ تورم به اندازه پیش بینی اقتصاددانان کم شود، احتمال رشد قیمت بیت کوین تا مرز 40 هزار دلاری پیش از اتمام سال 2023 وجود خواهد داشت. هم اکنون این ارز دیجیتال در کانال 27 هزار دلاری دست و پا می‌زند و معامله گران آن در شرایط نامساعدی به سر می‌برند.

مختصری درباره وبسایت اوکی اکسچنج و فعالیت آن

شرایط کنونی از منظر برخی از معامله گران برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها مناسب است و بعد از در نظر گرفتن تحلیل‌ها و نمودارهای گوناگون امکان معامله ارزهای دیجیتال وجود دارد. کاربران ایرانی به منظور هر نوع خرید و فروش رمزارزی باید به درگاه معتبر داخلی فعال در این حوزه مراجعه کنند. اوکی اکسچنج یک بستر مناسب برای معامله رمزارزهای مختلف است که پنج سال پیش آغاز به کار کرد.

در واقع اوکی اکسچنج یک پلتفرم خرید و فروش کوین با قیمت لحظه‌ای و به صورت آنی با وبسایت است که تمامی قیمت‌ها در آن به وضوح دیده می‌شود. کاربران این سایت با چند کلیک امکان انجام معامله رمزارزهای مختلف را دارند. در صورتی که در جریان معامله رمزارزها مشکلی به وجود بیاید، پشتیبانی اوکی اکسچنج به شما کمک خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز